search
menu

هتل The Pera Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Pera Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
خدمات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل پرا استانبول

درباره هتل The Pera Hotel Istanbul


هتل پرا استانبول هتلی ۳ ستاره در بخش اروپایی استانبول ترکیه است که دسترسی مناسبی به بخش‌های کلیدی شهر دارد. برای گزینش هتلی خوب معیارهای مختلفی وجود دارد؛ معیارهایی نظیر موقعیت جغرافیایی، هزینه اقامت، کیفیت خدمات و امکانات رفاهی از جمله مواردی هستند که همیشه در انتخاب هتل، مدنظر بسیاری از گردشگران قرار دارند. اما شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که کمتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد، چشم‌انداز اتاق‌های هتل The Pera Hotel Istanbul است. هتل ۳ ستاره پرا استانبول با قرار گرفتن در منطقه تپه باشی “Tepebaşı” در این مورد از بسیاری از هتل‌های استانبول پیشی گرفته و با چشم‌انداز دیدنی برج تاریخی گالاتا مهمانان خود را شگفت‌زده می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل


جالب است بدانید که دورتا دور هر اتاق هتل پرا از پنجره‌های متعددی پوشیده شده که دید شگفت‌آوری به اطراف هتل دارند و غروب‌های دل‌انگیزی را برای مهمانان می‌سازند. اتاق‌های هتل پرا به امکانات زیادی مانند مبلمان شیک، کاغذ دیواری تمیز و طرح‌دار، اینترنت رایگان، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، پنجره‌هایی بزرگ و حمامی با کابین دوش مدرن تجهیز شده است.

خدمات رفاهی هتل


با اقامت در هتل پرا، هر روز صبح صبحانه مورد علاقه و مقوی‌تان در اتاق ناهارخوری هتل منتظر شماست و حتی در صورت تمایل و درخواست شما کارکنان این هتل صبحانه را برایتان در اتاق مهمان نیز سرو خواهند کرد. ولی برای صرف وعده‌های غذایی دیگر بهتر است به رستوران‌های نزدیک هتل مثل “Miss Pizza” و “Sushi Express” سر بزنید. علاوه بر امکانات و مزایای فوق، هتل پرا متشکل از کارکنان متعهد و صبوری است که در ۲۴ ساعت از شبانه روز به سوالات مهمانان خود پاسخ داده و به آن‌ها در انجام اموری نظیر کرایه تاکسی، خدمات لباسشویی و غیره یاری می‌رسانند.

موقعیت مکانی هتل


از آنجایی که فاصله هتل پرا به ایستگاه تراموای بی‌اوغلی تونل "Beyoğlu Tünel"بسیار نزدیک است، خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت با سوار شدن به تراموا می‌توانند به راحتی به اماکن و جاذبه‌های مختلفی این شهر نظیر برج گالاتا، موزه پرا، کلیسای سنت آنتونی پادوا، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه و ایستگاه استقلال در مدت زمان اندکی دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک به هتل پرا استانبول


فاصله هتل پرا استانبول از میدان تونل: ۱۰۰ متر
فاصله هتل پرا استانبول از ایستگاه مترو شیشانه: ۱۰۰ متر
فاصله هتل پرا استانبول از برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل پرا استانبول از کلیسای سنت آنتونی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل پرا استانبول از میدان تکسیم: ۱.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است