search
menu

هتل The Meretto Hotel Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Meretto Hotel Old City Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مرتو هتل استانبول اولد سیتی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرتو هتل استانبول اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل The Meretto Hotel Old City Istanbul


هتل مرتو هتل استانبول اولد سیتی از هتل های ۴ ستاره منطقه فاتح استانبول است که فاصله کمی با جاذبه های تاریخی استانبول نظیر مسجد لاله لی، میدان بایزید و مسجد سلیمانیه دارد. اقامت در منطقه ای مثل فاتح که آثار به ثبت رسیده یونسکو را در خود جای داده و از طرفی رستوران ها و کافه های متنوعی در آن پیدا می شوند و شبکه حمل و نقل عمومی گسترده ای دارد، برای خریداران بلیط هواپیما استانبول هیجان انگیز است. هتل مرتو اولد سیتی یکی از ۲ هتل گروه هتلداری مرتو بوده و حدود ۱ دهه سابقه در زمینه هتلداری دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرتو هتل استانبول اولد سیتی


این هتل را می توان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره فاتح دانست. هتل محبوبیتش را مدیون مزیت های مختلفی است که در اختیار یک گردشگر می گذارد؛ از نرخ اقامتی مناسب گرفته تا پرسنلی مجرب و حرفه ای، موقعیت مکانی ایده آل، غذاهای باکیفیت، امکانات متنوع و اتاق های راحت و تمیز. در همه بخش های هتل Meretto Old City می توان به اینترنت پرسرعت دسترسی داشت، هتل دارای استخر، پارکینگ، سالن اسپا، خدمات ترانسفر فروگاهی، تجهیزات وی آی پی، اتاق های خانواده و دستگاه های وندینگ برای نوشیدنی و اسنک است. در هتل مرتو اولد سیتی امکان رزرو اتاق های خانواده نیز وجود دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل مرتو اولد سیتی به سبک مدرن دکور شده اند و همه آن ها مشرف به بالکنی به سبک فرانسوی هستند. از بالکن های این اتاق ها می توان چشم اندازهای زیبایی از بافت قدیمی شهر را نظاره گر بود. اکثر اتاق های هتل بزرگ و دلباز بوده و از نورگیری نسبتا خوبی برخوردارند ولی برخی از آن ها متراژ کوچکی دارند. این اتاق ها با امکاناتی مثل چای ساز، کاناپه، کمد، مینی بار و تلویزیون مجهز شده اند. گفتنی است که امور نظافتی اتاق ها به صورت منظم انجام می شود و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. این هتل ۷ طبقه در مجموع دارای ۴۱ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. هنگام رزرو هتل مرتو اولد سیتی، گزینه هایی شامل اتاق های استاندارد دبل، استاندارد سینگل، تریپل یا واحدهای اقامتی ارزان تری مثل اکونومی تویین و سوئیت های کینگ برایتان نمایش داده می شوند. زوج های جوان نیز می توانند در سوئیت های ماه عسل هتل اقامت کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل The Meretto Hotel Istanbul Old City دارای استخری سرپوشیده بوده و مهمانان می توانند برای رفع خستگی ناشی از دوندگی های روزانه خود تنی به آب بزنند یا در سالن اسپا از پکیج های ویژه و انواع ماساژ بهره مند شوند. تجهیزات اسپا، سالن آرایش، سونا و اتاق بخار نیز در این سالن وجود دارند و خدمات زیبایی، مانیکور و پدیکور نیز ارائه می شوند. اگر تا به حال تجربه حمام در حمام ترکی و حمام عمومی نداشته باشید، می توانید این تجربه را با هتل مرتو اولد سیتی استانبول کسب کنید. پرسنل خوش برخورد این هتل هر ساعتی از روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما خواهند بود. آن ها به زبان های انگلیسی، عربی، آذری و روسی نیز آشنایی دارند. اگر این هتل را برای سفرهای کاری خود انتخاب کرده اید، اتاق های جلسه هتل برای برنامه های کاری شما مجهز شده اند.

رستوران هتل


صبحانه های خوشمزه و متنوع هتل مرتو اولد سیتی استانبول یکی دیگر از نقاط قوت این هتل بوده و تقریبا در تمامی نظرات مهمانان از کیفیت صبحانه ها نقل شده است. رستوران هتل نیز در منوی خود انواع غذاهای ترکی، فرانسوی و ایتالیایی را دارد ولی از آنجایی که فاتح مقصد خوبی برای شکم گردی است، برای تنوع هم که شده می توان به یکی از صدها رستوران محبوبی که در این منطقه دایرند سر زد و طعم های متفاوتی را چشید. ضمنا مثل اکثر هتل های استانبول، این هتل نیز خدمات روم سرویس ارائه می کند و برخی وعده ها را می توان در اتاق خود میل کرد. برای میل نوشیدنی و اسنک نیز می توان به قسمت بار این هتل مراجعه کرد.

فاصله هتل مرتو هتل استانبول اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است