search
menu

هتل The Magnaura Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Magnaura Palace Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ماگناورا پالاس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماگناورا پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Magnaura Palace Hotel Istanbul


هتل مدرن و چهار ستاره ماگناورا پالاس در بخش تاریخی شهر استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن است. هتل ماگناورا پالاس در منطقه سلطان احمد شهر استانبول قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید و دریا نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در نزدیکی هتل ماگناورا پالاس استانبول است و در حدود ۱ ساعت با ماشین از فرودگاه به هتل The Magnaura Palace Hotel می‌رسید. مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول که از مکان‌های بسیار مشهور در شهر استانبول است، در نزدیکی هتل ماگناورا پالاس است که با پنج دقیقه پیاده‌روی به آنجا می‌رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماگناورا پالاس استانبول


هر آنچه که از امکانات و خدمات باکیفیت و خوب که از یک هتل چهار ستاره انتظار می‌رود را می‌توانید در هتل ماگناورا پالاس پیدا کنید. امکانات و تجهیزات هتل ماگناورا پالاس استانبول شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با طراحی گیرا و چشم‌نواز، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران مخصوص صبحانه، تراس با میز و صندلی و نمای بی‌نظیر شهر و دریای مرمره، کتابخانه، فکس، فتوکپی و سیستم تهویه مطبوع. خدماتی که هتل The Magnaura Palace Hotel برای مسافران ارائه میکند، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات بلیط، خدمات معرفی و ارائه تور، ارائه و فروش بلیط‌های جاذبه‌ها، نمایش‌های سرگرمی و رویدادها، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و اتوی شلوار است. اگر تمایل دارید در شهر استانبول خودتان رانندگی کنید، در هتل ماگناورا پالاس استانبول امکان اجاره خودرو وجود دارد. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ماگناورا پالاس استفاده کنید تا ترددی راحت و بی‌دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب هتل The Magnaura Palace Hotel علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در هتل ماگناورا پالاس استانبول در مجموع ۱۸ اتاق متنوع با دکوراسیونی تلفیقی از معماری مدرن، تاریخی و عثمانی قرار دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دلوکس، اتاق‌های دلوکس با نمای دریا و سوئیت‌های کرنر با نمای دریا. وسایل و امکانات خوبی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل ماگناورا پالاس قرار دارند که شامل مواردی هستند مانند یخچال، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، مینی‌بار، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، مبلمان، چای و کتری برقی و قوری، و سیستم گرمایشی. برخی اتاق‌ها دارای تراس هستند. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید. امکانات و تجهیزات اتاق وی‌آی‌پی هم در هتل ماگناورا پالاس امکان درخواست دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ماگناورا پالاس یک کتابخانه برای علاقه‌مندان به کتاب خواندن وجود دارد که می‌توانید در محیطی دنج کتاب بخوانید و ساعاتی به یادماندنی را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران و کافی‌شاپ هتل ماگناورا پالاس در کنار خانواده، دوستان و دیگر همراهان خود بنشینید و اوقاتی خوش، خاطره‌انگیز و دلنشین را تجربه کنید و صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید. در تراس طبقه بالای هتل هم می‌توانید در فضای باز بنشینید، صبحانه و یا میان‌وعده‌ میل کنید و لذت ببرید. گفتنی است که از رستوران و تراس هتل The Magnaura Palace Hotel، نمایی حیرت‌انگیز و رویایی از شهر و دریای مرمره نمایان است که به ویژه در شب، منظره دریا و آسمان، جلوه خاصی به فضای رستوران هتل ماگناورا پالاس می‌دهد.

فاصله هتل ماگناورا پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است