search
menu

هتل The Little Prince Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Little Prince Hotel Istanbul
اتاق های هتل لیتل پرنس استانبول
موقعیت مکانی هتل لیتل پرنس
سایر خدمات و امکانات هتل لیتل پرنس
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل لیتل پرنس استانبول

درباره هتل The Little Prince Hotel Istanbul


لیتل پرنس یکی از هتل های نسبتاً ارزان قیمت استانبول با خدمات و امکاناتی مناسب است. فرقی نمی کند که با اهداف کاری به استانبول سفر کرده اید یا صرفاً برای تفریح بلیط هواپیما خریده و مهمان استانبولی ها شده اید، هتل پرنس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود که می خواهید علاوه بر خدمات و امکانات مناسب هزینه ای نسبتاً معقول را صرف محل اقامت کنید. هتل لیتل پرنس تم بسیار زیبایی دارد. این هتل از داستان شازده کوچولو بهره برده و نقاشی ها و فضاهایی مرتبط با داستان در هتل ایجاد کرده که همین امر باعث به وجود آمدن فضایی فانتزی و جذاب در هتل شده است. از طرفی رنگ های شاد و مختلفی که در سرتاسر هتل استفاده شده باعث می شود تا همیشه مهمانان روحیه شاد و سرزنده داشته باشند.

اتاق های هتل لیتل پرنس استانبول


لیتل پرنس ۳۴ اتاق دارد که در هرکدام تجهیزات و امکاناتی مانند صندوق امانات و بطری آب رایگان قرار گرفته است. از طرفی تمامی اتاق‌ های هتل لیتل پرنس بخشی به عنوان آشپزخانه دارند؛ گرچه این آشپزخانه ها کوچک اند اما تمامی وسیله های مورد نیاز یک آشپزخانه را دارند: تجهیزات و وسیله هایی مانند یخچال، اجاق گاز، ظروف و قاشق و چنگال، و چای/ قهوه ساز. گرچه هتل لیتل پرنس هتل متوسطی است اما سرویس بهداشتی و حمام آن مانند حمام و سرویس بهداشتی هتل های چند ستاره دارای دوش بوده و لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون و غیره به صورت رایگان در تمام ها قرار داده شده است. همچنین سشوار نیز در حمام های اتاق ها قرار داده شده و مهمانان نیازی به آوردن سشوار همراه خود ندارند. لیتل پرنس برای سرگرمی و تفریح مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت قرار داده است. به علاوه باید گفت که مهمانان این هتل در اتاق‌های خود امکان دسترسی به اینترنت و گشت و گذار در دنیای مجازی را خواهند داشت. بد نیست بدانید که مهمانان اینترنت هتل را جزو نکات مثبت هتل دانسته و سرعت آن را عالی توصیف کرده اند.

موقعیت مکانی هتل لیتل پرنس


به جرات می توان گفت The Little Prince Hotel یکی از بهترین موقعیت های مکانی را به خود اختصاص داده است. لیتل پرنس تنها با کمی فاصله است خیابان مشهور استقلال قرار گرفته و میدان پرطرفدار تقسیم نیز در سمت دیگر آن قرار دارد. به خاطر همین موقعیت مکانی است که این هتل را برای افرادی که دوستان پیاده روی و گشت و گذار در کوچه پس کوچه های شهر هستند پیشنهاد می کنیم چون در هر سمت هتل مکانی دیدنی وجود دارد.

سایر خدمات و امکانات هتل لیتل پرنس


هتل لیتل پرنس گرچه هتلی معمولی است اما امکانات و خدمات قابل قبولی را ارائه می دهد. این هتل دارای اتاق های بدون سیگار، اتاق خانواده، رستوران و کافی شاپ است. مهمانان هتل در در سرتاسر هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات روم سرویس، خدمات اتو، لباسشویی و خشک شویی از دیگر خدمات و امکانات هتل لیتل پرنس است. این هتل از کادری حرفه ای و خوش برخورد تشکیل شده که به زبان‌های انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی مسلط هستند. بخش میز پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان هتل است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل لیتل پرنس استانبول


فاصله هتل لیتل پرنس تا مرکز خرید دمیروران: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله هتل لیتل پرنس تا پاساژ چیچک: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله هتل لیتل پرنس تا حمام ترکی گالاتاسرای: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله هتل لیتل پرنس تا خیابان استقلال: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل لیتل پرنس تا میدان تقسیم: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل لیتل پرنس تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است