search
menu

هتل The Green Park Bostanci Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Green Park Bostancı Istanbul
امکانات عمومی هتل گرین پارک بستانجی استانبول
امکانات تفریحی هتل گرین پارک بستانجی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرین پارک بستانجی استانبول
رستوران هتل گرین پارک بستانجی
فاصله هتل گرین پارک بستانجی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Green Park Bostancı Istanbul


هتل گرین پارک بستانجی از مشهورترین هتل‌های استانبول است که ۵ ستاره بوده و در منطقه آتاشهر واقع‌شده است. مسافران زیادی در طول سال با انتخاب این هتل برای اقامت سفری خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را تجربه می‌کنند، مخصوصاً برای سفرهای دو نفره یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود، مطمئن باشید از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی نیز با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل مشتاق خواهید شد. به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه بستانجی کمتر از ۹ کیلومتر تا ایستگاه متروی حیدرپاشا و حدوداً ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه صبیحه گوکچن فاصله وجود دارد. هتل گرین پارک حدوداً ۲.۵ کیلومتر با خیابان بغداد فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز باید مسیر ۶۷ کیلومتری را طی کنید که برای این مسافت شاتل فرودگاهی تعبیه‌شده است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری و بار. با انتخاب هتل The Green Park Bostancı Istanbul می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهر استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه، برج گالاتا، تنگه بسفر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل گرین پارک بستانجی استانبول


از امکانات ارائه‌شده در هتل گرین پارک بستانجی می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان جزو سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند که باید در صورت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده برای تبدیل ارز می‌توانید از اتاق چمدان در لابی هتل The Green Park Bostancı Istanbul بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و بارهایتان را به این قسمت بسپارید. علاوه بر این‌ها، در صورت نیاز به پول ترکیه نیز می‌توانید به صرافی سرزده و تبدیل ارز کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید از آسانسور برای رفتن به طبقات مختلف استفاده کنید. مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در هتل گرین پارک تعبیه‌شده است. همچنین می‌توان به وجود سالن زیبایی و آرایشی اشاره کرد که در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای برگزاری جلسه کاری باید به مرکز بیزینس رفته و هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات تفریحی هتل گرین پارک بستانجی استانبول


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل زیبا گرین پارک بستانجی می‌توان به وجود استخر روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود و بدون نیاز به پرداخت هزینه در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، توجه داشته باشید که این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۶ عصر است. در این هتل مرکز سلامتی و اسپا دایر شده و در هنگام اقامت می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید، همچنین حمام ترکی همراه با خدمات مربوط به اسپا در این مرکز ارائه می‌شوند. باشگاه بدن‌سازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها در لابی این هتل دایر شده و مسافران می‌توانند ورزش کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرین پارک بستانجی استانبول


انواع اتاق در هتل گرین پارک عبارت‌اند از اتاق استاندارد، سوئیت استاندارد و سوئیت اکسکیوتیو. اتاق‌های موجود در هتل گرین پارک بسیار خاص بوده و با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز پانوراما و دلنوازی از شهر استانبول را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها انواع وسایل شیک تعبیه‌شده است و از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، فضای نشیمن و کمد لباس. همچنین در همه اتاق‌های هتل The Green Park Bostancı Istanbul حمام اختصاصی مجهز و تختخواب‌های استاندارد با ملافه و حوله‌های تمیزی تعبیه‌شده است. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و علاوه بر موارد گفته‌شده توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل گرین پارک بستانجی


در رستوران این هتل با تماشای چشم‌انداز زیبایی از شهر استانبول می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل گرین پارک بستانجی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدر پاشا: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله حرم: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است