search
menu

هتل The City Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The City Suites Istanbul
امکانات کلی هتل سیتی سوئیتز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی سوئیتز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The City Suites Istanbul


هتل ۳ ستاره سیتی سوئیتز در عمرانیه محله‌ای در استانبول و در ۸.۶ کیلومتری برج دختر واقع شده است. در این هتل که فعالیت خود را در ابتدای سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است، همه امکانات رفاهی به کار گرفته می‌شود تا میهمانان احساس راحتی کنند. پل شهدای ۱۵ جولای، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و مرکز فرهنگی آتاتورک از جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل به شمار می‌آیند که هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار مصر و بازار بزرگ دیدن کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۲۱ کیلومتر از The City Suites Istanbul فاصله دارد. اگر شهر توریستی استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی را داشته باشید، هتل سیتی سوئیتز با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سیتی سوئیتز استانبول


این هتل ۳ ستاره دارای باغ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و وای فای رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی است. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند این اقامتگاه دارای پارکینگ خصوصی رایگان است. هتل دارای محیطی بسیار پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته امنیتی در فضاهای عمومی و سیستم هشدار دود از جمله امکاناتی هستند که در این هتل برای امنیت بیشتر فراهم شده است. یک صرافی در هتل سیتی سوئیتز استانبول وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
همچنین برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. میهمانان مجاز به استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل نیستند به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. انواع مختلف ماساژ‌ها در این هتل ارائه می‌شود.
همچنین برای استراحت دادن به بدن خود می‌توانید به مرکز اسپای هتل رفته یا از حمام ترکی استفاده کنید. برای میهمانانی که نوزاد کوچک دارند، تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب بخش پذیرش هتل The City Suites Istanbul به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و به راحتی با میهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سیتی سوئیتز استانبول دارای انواع اتاق‌های استاندارد، اتاق لوکس، اتاق زیر شیروانی و سوئیت کینگ است که می‌توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. همه ۴۸ اتاق‌هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، قسمت نشیمن، تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی، حوله و سشوار هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر یک از اتاق‌های هتل وجود دارد.

رستوران هتل


انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را می‌توانید در رستوران هتل The City Suites Istanbul میل کنید. صبحانه هر روز به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در Donerci Celal Usta که ۶ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد لذت ببرند.

فاصله هتل سیتی سوئیتز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی نزاهت گوکیگیت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا غرفه ایهلامور: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است