search
menu

هتلThe Byzantium Suites Hotel and Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Byzantium Suites Hotel & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل د بیزانتیوم سوئیت اند اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د بیزانتیوم سوئیت اند اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل The Byzantium Suites Hotel & Spa Istanbul


اگر با هدف بازدید از جاذبه ها بلیط هواپیما استانبول خریده اید و به دنبال اقامتگاهی خاص و رده بالا هستید، هتل د بیزانتیوم سوئیت اند اسپا هتل مناسب شماست. این هتل با قرار گیری در دل شهر قدیم سلطان احمد استانبول به یکی از خوش نقشه ترین هتل های استانبول تبدیل شده که طرفداران زیادی به ویژه بین زوج های جوان دارد. هتل خدمات و امکانات متناسب با آخرین استاندارد های بین المللی را دنیا را ارائه می دهد که در ادامه برای آشنایی بیشتر با هتل به آن ها می پردازیم.

امکانات و خدمات عمومی هتل د بیزانتیوم سوئیت اند اسپا استانبول


این هتل اسپشیال کلاس با تراس بام خود منظره فوق العاده ای از دریای مرمره و جزایر پرنس را در اختیارتان خواهد گذاشت تا بتوانید عکس های خاصی را برای صفحات مجازی خود تهیه کرده و با استفاده از اینترنت رایگان هتل لحظات زیبای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای سهولت در رفت و آمد به فرودگاه، هتل بیزانتیوم خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را برای مهمانانش ارائه می دهد. کارکنان بخش کانسیرج هتل نیز برای راحتی و آسایش بیشتر مهمانان آماده اند تا هماهنگی های لازم برای کرایه خودرو یا تهیه بلیط جاذبه ها و اماکن دیدنی را ایجاد کنند. کارکنان بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال اند و خدمات مختلفی مانند چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و خدمات تبدیل ارز را در اختیار مهمانان قرار دهند. بد نیست بدانید که مهمانان در بیزانتیوم به خدمات خشک شویی و لباسشویی هتل (در ازای پرداخت هزینه) دسترسی خواهند داشت و خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود.
دستگاه فکس و فتوکپی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل The Byzantium Suites Hotel & Spa Istanbul هستند. کارکنان بیزانتیوم علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

اتاق های هتل


هتل بیزانتیوم خانه ای تاریخی بوده که با دقت بازسازی شده و با تغییر کاربری به هتلی زیبا و خاص برای اقامت تبدیل شده است. این هتل اتاق هایی مطابق با نیاز مهمانان خود ارائه داده که با اهداف کاری یا تفریحی بلیط هواپیما خریده و به استانبول سفر کرده اند. اتاق های اکونومی، اتاق های استاندارد دابل روم، اتاق سوپریور، اتاق استاندارد تریپل، اتاق خانواده و سوئیت انواع مختلف اتاق هایی هستند که بیزانتیوم در اختیار مهمانانش قرار داده است. البته سوئیت عروس نیز در صورت درخواست برای مهمانان آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


هر ۷۰ واحد اقامت این خانه تاریخی طراحی خاصی دارند که به راحتی و فضای گرم و دوستانه هتل تاکید دارند. اتاق های لوکس بیزانتیوم علاوه بر فضای نشیمن و پذیرایی دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار و آشپرخانه ای کوچک هستند. بخش حمام اتاق ها دارای حمام خصوصی با لوازم بهداشتی مورد نیاز است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


از آن جا که بیزانتیوم خانه ای تاریخی است که بازسازی شده، امکان ایجاد سرگرمی ها و تفریحات فراوانی را نداشته اما با این حال برای آرامش مهمانانش خدمات ماساژ، اسپا، جکوزی، حمام و سونا را ارائه می دهد. خانواده های داری کودک در صورت تمایل می توانند از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کنند.

رستوران هتل


بیزانتیوم رستورانی با منوی لاکارته است که انواع غذاهی خوشمزه را برای مهمانان سرو می کند. این هتل برای راحتی مهمانان غذاهای گیاه خواری و حلال را نیز در صورت درخواست سرو خواهد کرد.

فاصله هتل د بیزانتیوم سوئیت اند اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان سلطان احمد:‌۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است