search
menu

هتل TALEN OTEL ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TALEN OTEL ISTANBUL
امکانات کلی هتل تالن استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تالن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل TALEN OTEL ISTANBUL


هتل تالن استانبول در ۲۷ کیلومتری پل شهدای ۱۵ جولای قرار گرفته است و ۲۸ کیلومتر تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد. این هتل برای میهمانانی که برای اهداف تجاری و تفریحی سفر می کنند طراحی شده و به دور از هرج و مرج و سر و صدای استانبول و در تماس با طبیعت است. این هتل در فاصله نزدیکی از ایستگاه قطار Kaynarca Marmaray و Pendik واقع شده است و ۱۳ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول فاصله دارد. حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی طول می کشد که خود را از فرودگاه به هتل برسانید. دسترسی آسان به مرکز خرید مترو سیتی استانبول، مرکز خرید مال تپه پارک، ساحل پندیک و جزیره بیوک آدا باعث شده که این هتل مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شود. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل TALEN OTEL ISTANBUL سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل تالن استانبول


هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، باغ، سونا و استخر روباز است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند نگران خودروی خود نبوده و می توانند از امکانات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می توانید به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. افرادی که به شنا علاقه دارند می توانند به استخر هتل رفته و بعد از شنا در صندلی های آفتاب کنار آن استراحت کنند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها و فضاهای عمومی در دسترس است. خدماتی از قبیل لباسشویی و اتو نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
هتل TALEN OTEL ISTANBUL دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می گیرد. اتاق ها و سایر فضاهای عمومی هتل مجهز به دتکتور دود است به همین دلیل کشیدن سیگار در هتل ممنوع است. برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت خود می توانید به باغ بروید. کودکان نیز می توانند در فضای زیبای باغ از بازی کردن لذت ببرند. صبحانه به صورت بوفه باز در این هتل سرو می شود. کارکنان با تجربه و کارآزموده هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان هستند. ساعت ورود به هتل تالن استانبول از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲:۳۰است. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تمیزی هتل
• قیمت مناسب
• رزرواسیون آنلاین
• مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل تالن دارای انواع اتاق های خانوادگی لوکس، اتاق دبل استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد است که متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاقتان را انتخاب کرده و اقامتی بی نظیر را در این هتل تجربه کنید. هر اتاق دارای بالکن و آشپزخانه کامل مجهز به یخچال، اجاق گاز، چای ساز، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی است. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند. همچنین همه اتاق های هتل TALEN OTEL ISTANBUL دارای منظره دریا هستند. اینترنت نامحدود، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع ماهواره ای، آباژور و تلفن از دیگر امکانات اتاق ها به حساب می آیند. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی است.

فاصله هتل تالن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پندیک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی پندیک: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مارینا آکواپارک واترلند: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی توزلا: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است