search
menu

هتل Taksim Trust Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Trust Hotel Istanbul
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
درباره هتل تکسیم تراست استانبول

درباره هتل Taksim Trust Hotel Istanbul


نغمه خوش سفر به استانبول، با اقامت در هتل تکسیم تراست بسیار شنیدنی‌تر از همیشه می‌شود. این هتل که در منطقه پر شور و حرارت بی‌اوغلو (Beyoglu) استانبول قرار گرفته است، با ۶ دقیقه پیاده‌روی از میدان تکسیم در مقابل چشم مهمانان خود قد علم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


اتاق‌های دنج و دوست‌داشتنی هتل Taksim Trust Hotel Istanbul که مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، کف پارکت و اثاثیه بسیار شیک و ساده هستند، پذیرائی بسیار گرمی از خریداران بلیط هواپیما استانبول به عمل می‌آورند.
سبک مدرن و مینیمالیستی طراحی این اتاق‌ها باعث شده که تمامی مهمانان در اولین برخورد با آنها، کاملا شگفت‌زده شوند. ناگفته نماند که شیرینی اقامت در این اتاق‌ها با استفاده از حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بسیار بیشتر می‌شود.

امکانات رفاهی هتل


صبحانه شما در هتل تکسیم تراست استانبول با ارائه درخواست به بهترین شکل سرو خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت بوده و سرویس‌هایی از قبیل نگهداری از چمدان‌ها، اتو و خشکشویی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. ضمنا، اگر اهل مطالعه باشید می‌توانید به لابی هتل بروید و در آنجا روزنامه بخوانید.

موقعیت مکانی هتل


یک نکته دیگر هم در مورد هتل تکسیم تراست
استانبول که دانستن آن خالی از لطف نیست، فاصله ۵۰۰ متری‌اش با ایستگاه متروی تکسیم است. در ۵۰۰ متری هتل Taksim Trust Hotel می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید و بوتیک های زیبا است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید. اقامت در محله بی اغلو برای مسافرانی که به خوردن غذا، خرید کردن و کشف شهر قدیمی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. ضمنا، با ۱۵ دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توان خود را در مقابل برج گالاتا دید. صابیحاگوگچن نزدیکترین فرودگاه به هتل تکسیم تراست استانبول می‌باشد.

درباره هتل تکسیم تراست استانبول


مرکز خرید دمیرورن تا هتل تکسیم تراست استانبول: ۱۰۰ متر
خیابان استقلال تا هتل تکسیم تراست استانبول: ۲۰۰ متر
میدا تکسیم تا هتل تکسیم تراست استانبول: ۴۰۰ متر
کاخ دولما باغچه تا هتل تکسیم تراست استانبول: ۱.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است