search
menu

سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی سوئیت تکسیم پرا استانبول
اتاق‌های سوئیت و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی سوئیت
رستوران سوئیت
فاصله سوئیت تکسیم پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul


سوئیت تکسیم پرا یکی از سوئیت‌های باکیفیت و بسیار ارزان استانبول است که در منطقه محبوب تقسیم واقع شده است. با اقامت در این سوئیت می‌توانید با کمی پیاده‌روی به خیابان استقلال و میدان تکسیم دسترسی داشته باشید. حتی جاذبه‌های دیدنی استانبول مثل برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، بسفر و مرکز فرهنگی آتاتورک در فاصله ۲ کیلومتری از این سوئیت واقع شده‌اند. آنچه سوئیت تکسیم پرا سوئیتز را برای خریداران بلیط هواپیما استانبول اقامتگاه مناسبی ساخته، موقعیت مکانی و نرخ اقامتی آن است.

امکانات و خدمات عمومی سوئیت تکسیم پرا استانبول


این سوئیت نقلی و کوچک امکانات زیادی ندارد و تنها برای اینکه در استانبول اقامت داشته باشید و سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای تجربه کنید، می‌توانید این سوئیت را رزرو کنید. از سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul تا ایستگاه مترو نیز فاصله زیادی نیست و می‌توان به راحتی به بقیه نقاط استانبول هم دسترسی داشت. سوئیت فاقد پارکینگ و آسانسور است و پذیرای حیوانات خانگی مهمانان نیست. با پرداخت هزینه در این سوئیت می‌توان از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شد. پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و رستوران از امکانات و خدمات سوئیت تکسیم پرا هستند.

اتاق‌های سوئیت و امکانات اتاق‌ها


این سوئیت در مجموع ۱۰ واحد را برای اقامت مهمانانش ارائه می‌دهد. این واحدها دارای اتاق‌های نقلی و کوچک هستند و به شکل بسیار ساده‌ای دکور شده‌اند. کف همه آن‌ها پارکت است و در برخی از آن‌ها استعمال سیگار آزاد است و برای همین ممکن است سوئیت کمی بوی سیگار بدهد. واحدهای سوئیت دارای آشپزخانه‌های کوچکی هستند که در آن‌ها مایکروویو، یخچال، سینک و ظروف آشپزی قرار داده شده است. از دیگر امکانات آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌ صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، کمد، میز، سشوار، حوله، دمپایی، مبلمان و چای‌ساز اشاره کرد. تمیزی اتاق‌های سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul در حد قابل قبول است و نظافت آن‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

امکانات تفریحی و رفاهی سوئیت


همانطور که از سوئیت تکسیم پرا انتظار می‌رود، سوئیت امکانات چندانی برای ارائه ندارد و صرفا اسباب اقامت مهمانان فراهم کرده است. البته در این سوئیت خدمات لاندری نیز ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند لباس‌های خود را در اتاق لاندری سوئیت بشویند. در صورتی که زودتر از موعد مقرر هم به سوئیت رسیدند می‌توانند چمدان‌های خود را به اتاق چمدان تحویل داده و به گشت و گذار در این منطقه بروند. جالب اینجاست که مثل اکثر سوئیت‌های استانبول، پرسنل این سوئیت نیز به زبان فارسی آشنایی دارند و ارتباط با آن‌ها بسیار راحت خواهد بود. پرسنل سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul بسیار خوش‌اخلاق هستند و شما را در امور مربوط به اقامت و تور راهنمایی خواهند کرد. حتی می‌توانید از این سوئیت دوچرخه کرایه کنید و در آن اطراف دوری بزنید.

رستوران سوئیت


با اینکه مهمانان می‌توانند غذای مورد نظر خود را در آشپزخانه طبخ کنند ولی می‌توانند یکی از غذاهای رستوران سوئیت را هم امتحان کنند. سوئیت تکسیم پرا استانبول دارای یک رستوران و یک کافی شاپ است. صرف غذا در رستوران سوئیت نیاز به رزرو قبلی دارد. اقامت در این سوئیت همراه با ارائه صبحانه نیست و برای همین مهمانان باید هزینه صبحانه را پرداخت کنند و یا برای خوردن صبحانه‌های کامل ترکی به رستوران‌های اطراف سربزنند. برای نوشیدن چای، قهوه و انواع نوشیدنی‌ها نیز می‌توانند به کافی شاپ سوئیت Taksim Pera Suites Istanbul که در طبقه هم‌کف آن دایر است، سربزنند. البته منطقه تقسیم برای شکم‌گردی گزینه خوبی است و می‌توان هر نوع غذایی را متناسب با هر نوع ذائقه‌ای در آن اطراف پیدا کرد.

فاصله سوئیت تکسیم پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است