search
menu

هتل Taksim Lion Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa
امکانات هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا
خدمات هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا استانبول

درباره Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa


هتل تکسیم لیون استانبول که به نام هتل فور سایدز تکسیم لیون هم شناخته می‌شود، یکی از هتل‌های ۴ ستاره لوکس در شهر استانبول است که در قلب منطقه تاریخی این شهر قرار گرفته و دسترسی به بسیاری از اماکن گردشگری و معروف را برای مهمانان آسان می‌کند. استانبول شهری رنگارنگ با جاذبه‌های گوناگون است که اماکن تاریخی آن را می‌توان نگین گردشگری این شهر به شمار آورد. کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه استانبول، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و… از جمله اماکن تاریخی و جذاب شهر استانبول هستند که فاصله نزدیک آن‌ها با هتل Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa سبب شده است که مهمانان هتل بتوانند در هر زمان که تمایل داشته باشند به این اماکن دسترسی پیدا کنند و از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها لذت ببرند. علاوه بر آن هتل به ایستگاه مترو نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با صرف کمترین وقت و هزینه ممکن، در هر نقطه‌ای از شهر استانبول که مایل هستند گردش کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

امکانات هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا


همانطور که اشاره شد هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا یکی از هتل‌های لوکس استانبول به شمار می‌رود و از این جهت برای اقامت مهمانانی که به تجمل و زیبایی اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است. لابی هتل فضایی بزرگ و بسیار شیک و دلباز دارد که محل مناسبی را برای استراحت مسافران در هنگام ورود به هتل فراهم می‌کند. هتل دارای یک تراس زیبا با منظره‌ای فوق العاده جذاب از شهر استانبول است که تماشای این مناظر علی الخصوص در شب تجربه‌ای متفاوت و بسیار دوست داشتنی خواهد بود. از امکانات ورزشی موجود در این هتل می‌توان به میز بیلیارد اشاره کرد که اوقات فراغت خوشی را در هنگام اقامت به مسافران هدیه می‌دهد. یک باغ زیبا و سرسبز نیز در محوطه هتل Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن قدم بزنند و به استراحت و تفریح بپردازند. هتل دارای سالن کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا


خدمات متنوعی در هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا به مهمانان ارائه می‌شوند که در کیفیت اقامت مسافرات تاثیر فراوانی دارند. این هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تورگردی هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران را برای کرایه خودرو به مکان‌های گوناگون راهنمایی می‌کند یا اطلاعات متفاوتی را از جاذبه‌های محلی به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل دارای خدمات خانه داری روزانه است و از این جهت تمام واحدهای اقامتی هر روزه نظافت می‌شوند. وجود امکانات ویژه معلولین در هتل سبب شده است که مسافرانی که دچار معلولیت هستند به راحتی بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند و هیچ مشکلی از این جهت وجود نخواهد داشت. خدمات دربان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی و… از دیگر خدمات موجود در هتل Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا دارای فضایی بزرگ و دلباز هستند که با رنگ‌های خنثی و آرامش بخش تزئین شده‌اند و وجود مبلمان‌های چوبی، به آن‌ها جلوه زیبایی بخشیده است. اتاق یک نفره، اتاق دونفره، اتاق سه نفره و اتاق لوکس خانوادگی از جمله واجدهای اقامتی این مجموعه هستند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل Four Sides Taksim Lion Hotel&Spa می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، تلفن، کتری برقی، سیستم تهیه مطبوع، مینی بار، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فور سایدز تکسیم لیون هتل‌اند اسپا استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پل گالاتا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است