search
menu

هتل Taksim Green House Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Green House Hostel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تگسیم گرین هاوس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم گرین هاوس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Green House Hostel Istanbul


همانطور که از اسم هتل تکسیم گرین هاوس استانبول بر‌می‌آید، این هتل دو ستاره در مجاورت مشهورترین میدان شهر استانبول یعنی میدان تکسیم قرار گرفته است و کمتر از یک کیلومتر با آن فاصله دارد. علاوه بر آن بسیاری از مراکز مهم شهر استانبول ترکیه نظیر مرکز کنگره استانبول نیز در فاصله کوتاهی از این هتل قرار گرفته‌اند. گذشته از آن، نزدیکی به ایستگاه متروی تکسیم استانبول هم می‌تواند برای گردشگرانی که تمایل به استقاده از وسایل حمل و نقل عمومی دارند مزیت بزرگی باشد. این موقعیت مکانی مطلوب به همراه ارائه کیفیت مناسب در خدمات میزبانی و همچنین قیمت‌ مناسب اتاق‌های اقتصادی این هتل هاستل از اصلی‌ترین دلایلی هستند که گردشگران بسیاری را به اقامت در هتل تکسیم گرین هاوس استانبول تشویق می‌کنند. گفتنی است از آنجا که هتل هاستل تکسیم گرین هاوس استانبول در فاصله حدودا ۳۱ کیلومتری فرودگاه استانبول قرار گرفته است؛ انتخاب آن جهت اقامت گردشگرانی که با بلیط هواپیمای استانبول سفر می‌کنند، نیز از بهترین گزینه‌ها است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تگسیم گرین هاوس استانبول


در هتل Taksim Green House Hostel Istanbul امکانات و خدمات مطلوبی به مهمانان هتل عرضه می‌شود که در نهایت منجر به دستیابی به رضایت نسبتا بالای مهمانان این هتل شده‌است. از میان امکانات و خدمات هتل تکسیم گرین هاوس هاستل می‌توان به مواردی نظیر: ارائه آب جوش به مهمانان به‌صورت ۲۴ ساعته، اتاق چمدان با پرداخت هزینه، صرافی، صندوق امانات در بخش پذیرش، خدمات راهنمای گردشگری، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، محوطه مخصوص استعمال سیگار، خدمات خانه‌داری بصورت روزانه، لاندری با هزینه، اتوی لباس مهمان با پرداخت هزینه، خشکشویی با پرداخت هزینه، ماشین دربستی، فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد. گفتنی است آن دسته از مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به هتل هاستل تکسیم گرین هاوس استانبول می‌آیند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ اختصاصی هتل پارک کنند که در فاصله‌ای نزدیک به آن قرار گرفته است. برای استفاده از پارکینگ هتل تکسیم گرین هاوس لازم است که از قبل جا رزرو شود و روزانه مبلغی به هتل پرداخت شود. در این هتل همچنین برای آن دسته از افرادی که با پرواز به استانبول سفر می‌کنند نیز ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه ارائه می‌شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


مهمانان برای انتخاب اتاق یا سوئیت مورد نظرشان در هتل تکسیم گرین هاوس استانبول انتخاب‌های مختلفی پیش روی خود دارند. آنها می‌توانند از میان انواع اتاق‌های این هتل از جمله: اتاق‌های اقتصادی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های اقامت خانوادگی و همچنین اتاق‌های اقامت همگانی و مشترک با قیمت مقرون‌به‌صرفه دست به انتخاب بزنند. در حقیقت این طیف وسیع از انواع اتاق‌ها در هتل تکسیم گرین هاوس هاستل استانبول به افراد مختلف این امکان را می‌دهد تا بتوانند اتاق مورد نظر خود را بر اساس دو عامل اصلی یعنی هدف از سفر که شامل کاری یا تفریحی می‌شود و همچنین بودجه‌های مالی مختلف، انتخاب کنند و در نهایت از اقامت خود در این هتل راضی باشند. اگرچه امکانات موجود در اتاق‌های Taksim Green House Hostel Istanbul شامل امکانات لاکچری هتل‌هایی با ستاره های زیاد نیست، اما باید اقرار کرد که امکانات اتاق‌های این هتل تا حد زیادی رضایت‌بخش است، بطوری‌که اقامتی مقرون به صرفه و در عین حال آسان و راحت را برای مهمانان به ارمغان آورده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


بی‌تردید با اقامت در هتل تکسیم گرین هاوس هاستل استانبول برای دسترسی به مکان‌های تفریحی و لذت بردن از سرگرمی‌های استانبول نیاز به پیاده‌روی‌های طولانی و طی کردن مسافت‌های طویل ندارید؛ به دلیل آنکه این هتل علاوه بر آنکه در نزدیکی میدان مشهور تکسیم قرار دارد، در مجاورت یکی از پرجنب و جوش‌ترین و مهیج ترین خیابان‌های استانبول یعنی خیابان استقلال نیز قرار گرفته است. بدین ترتیب کافی است از هتل تکسیم گرین هاوس استانبول بیرون بروید تا با پیاده‌روی کوتاهی به خیابان استقلال برسید و در طول این خیابان پرهیاهوی استانبول قدم بزنید و از وقت‌گذرانی و گشت و گذار در کافه‌های دنج، گالری‌های هنری مجلل و فروشگاه‌های معروفی که در آن قرار گرفته است نهایت لذت را ببرید.

رستوران هتل


در هتل تکسیم گرین هاوس هاستل استانبول همه چیز مهیا شده است تا مهمانان دسترسی مناسبی به نوشیدنی‌ها و غذاهای دلخواه خود داشته باشند. مهمانان این هتل می‌توانند در صورت تمایل از آشپزخانه مشترکی که برای آشپزی مهمانان هتل تعبیه شده‌است جهت طبخ غذاهای خاص منطقه خود استفاده کنند و یا از طعم نوشیدنی‌های فوق‌العاده درکافه‌تریای هتل تکسیم گرین هاوس هاستل استانبول لذت ببرند. علاوه بر آن پیشنهاد می‌کنیم اگر در این هتل اقامت کردید به رستوران‌های متنوعی که در چند قدمی هتل قرار گرفته است بروید و خود را به نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ ترکی دعوت کنید.

فاصله هتل تکسیم گرین هاوس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم وودافون پارک: ۰.۹ کلیومتر
فاصله تا مرکز خرید دمیررون استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دولماباغچه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است