search
menu

هتل Taksim Gonen Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Gonen Hotel Istanbul
گزینه های غذاخوری هتل
امکانات رفاهی و خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل تقسیم گونن استانبول

درباره هتل Taksim Gonen Hotel Istanbul


در حدود ۱۰۰ متری ایستگاه مترو میدان تقسیم و خیابان استقلال، هتل تقسیم گونن استانبول با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و خدمات ۲۴ ساعته در دسترس شماست. هتل تکسیم تاون (شهر تقسیم)، اتاق‌هایی با کتری برقی اختصاصی، گاو صندوق و مینی‌بار دارد. در هر یک از حمام‌های این اتاق‌ها سشوار و در اتاق‌ها تلویزیون‌ مسطح با شبکه‌های ماهواره‌ای دیده می‌شود.

گزینه های غذاخوری هتل


رستوران هتل Taksim Gonen Hotel Istanbul، صبحانه‌ی مفصل ترکی و همچنین ناهار و شام را با غذاهای بین المللی و محلی ترکیه‌ای سرو می‌کند. نگران غذای کودک خود نباشید چون بوفه رستوران منوی غذایی مخصوص کودکان دارد. علاوه بر رستوران هتل در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از هتل تکسیم تاون استانبول می‌توانید از رستوران HATAY MEDENİYETLER که در نزدیکی هتل قرار دارد استفاده کنید.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


خدماتی چون شاتل فرودگاهی، اتوکشی، لباسشویی و خشکشویی مشمول هزینه است. درفاصله ۵۰۰ متری هتل می‌توانید در خیابان استقلال قدم بزنید و از مغازه‌های رنگارنگ آن دیدن کنید در این خیابان می‌توانید انواع برندهای روز دنیا را مانند زارا، نایکی و اچ‌ام‌اند با قیمت مناسبی خریداری کنید. از جمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شوند، مثل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی که همگی موجبات آسایش کامل خریداران بلیط هواپیما استانبول را فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند تا بلیط‌های لازم برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر استانبول را از این بخش تهیه کنند. امکاناتی چون ویلچر برای افراد ناتوان حرکتی در هتل تعبیه شده تا آن‌ها هم بتوانند اقامت دلپذیری را تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


اگر هتل Taksim Gonen Hotel Istanbul را برای اقامت خود انتخاب کردید فرصت این را دارید که بسیاری از مکان‌های گردشگری مانند ستون کنستانتین، بازار ادویه، بر گالاتا، مسجد ایاصوفیه، برج مدین وآب‌انبار باسیلیا را در فاصله‌ی کمتر از۴ کیلومتر بازدید کنید.اگر کارهای اداری یا شغلی داشته باشید که بخواهید در طول سفر به آنها رسیدگی کنید، اتاق مخصوصی ویژه این کار، در هتل وجود دارد. کارکنان هتل تقسیم گونن استانبول به چندین زبان از جمله زبان فارسی نیز مسلط هستند. امکان اجاره ماشین در این هتل فراهم است. هتل تکسیم تاون، ۳۱ کیلومتر از فرودگاه صابیحاگوگچن فاصله دارد. از طریق شاتل های عمومی و تاکسی در مدت ۴۰ دقیقه به هتل می‌رسید. مرکز خرید دمیرون نیز در چند قدمی این هتل است.

اماکن نزدیک به هتل تقسیم گونن استانبول


فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از میدان تکسیم: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از دولما باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از بازار ادویه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تقسیم گونن استانبول از مسجد ایاصوفیه: ۳.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است