search
menu

هتل Taxim Express Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Express Istanbul
امکانات رفاهی و خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل تکسیم اسپرس استانبول

درباره هتل Taxim Express Istanbul


هتل تکسیم اسپرس یک هتل ۴ ستاره است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است و تنها چند قدم با مرکز کنگره و نمایشگاه لطفی کردار فاصله دارد. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک مدرن است و دارای تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار است و چشم‌انداز جذابی به کلان‌شهر استانبول دارد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


وعده‌های غذایی در رستوران هتل تکسیم اسپرس به صورت سلف‌ سرویس ارائه می‌شود و اگر مایل به صرف غذا در بیرون از هتل باشید، رستوران‌های معتبری در نزدیکی هتل تکسیم اسپرس قرار دارند. اینترنت رایگان بوده و خدماتی همچون خشک‌شویی، رخت‌شویی و اتو در هتل تقسیم اسپرس ارائه می‌شود. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به استانبول است.
برای رفاه بیشتر مسافران، هتل تکسیم اسپرس استانبول امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، اجاره دوچرخه ، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل


مهم‌ترین جاذبه‌های استانبول در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید پیاده به آن‌ها سر بزنید؛ و برای مسیرهای دور باید بگوییم که ایستگاه مترو تقسیم تنها در ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی در مخارج خود صرفه‌جویی کنید و به سراسر نقاط شهر بروید و از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید . اگر از دوچرخه‌سواری لذت می‌برید امکان اجاره آن در هتل Taksim Express Hotel وجود دارد. کارکنان هتل تقسیم اسپرس بسیار خوش‌برخورد هستند و نهایت تلاش را برای خدمات رسانی به شما می‌کنند. در فاصله نه چندان دور از هتل می‌توانید از دریا و ساحل زیبای Boğazı دیدن کنید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی آتاتورک است که ۲۰ کیلومتر با آن فاصله دارد، فرودگاه استانبول هم در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت هتل استفاده کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل تکسیم اسپرس استانبول


فاصله هتل تا پارک وودافون: ۶۹۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۸۳۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی مینیاتورک:‌ ۳.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است