search
menu

هتل Sultanahmet Newport Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultanahmet Newport Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سلطان احمد نیوپورت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان احمد نیوپورت استانبول با جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultanahmet Newport Hotel Istanbul


هتل سلطان احمد نیوپورت یک هتل سه ستاره در قلب شهر استانبول و در منطقه سلطان احمد است که از آن می‌توان بعنوان یکی از هتل‌های زیبای شهر استانبول یاد کرد. این هتل فاصله نزدیکی با بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از جمله: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی دارد. ایستگاه تراموا نیز در نزدیکی هتل قرار دارد و شما می‌توانید از طریق آن به قسمت‌های مختلف شهر بروید. هتل از مبلمان و چیدمان بسیار شیکی برخوردار است و هارمونی بسیار جالب وسایل هتل با رنگ دیوار‌ها و سایر چیدمان هتل سبب شده‌است تا برای مسافران بعنوان یک هتل جذاب به حساب آید. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به بازدید از جاهای دیدنی استانبول نظیر موزه معصومیت، موزه پرا، کاخ دلمه باغچه، خیابان استقلال، میدان تکسیم و... بپردازید و از اقامت در این شهر توریستی بسیار زیبا لذت ببرید. اگر قصد سفر هوایی به استانبول را دارید می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و در این هتل بسیار جذاب اقامت کنید. در این مطلب سعی شده‌است تا انواع مختلفی از امکانات هتل بیان شود و با آگاهی کافی این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل سلطان احمد نیوپورت استانبول


هتل سه ستاره Sultanahmet Newport Hotel Istanbul از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است و در این قسمت از مطلب به راحتی می‌توانید امکانات مد نظرتان را پیدا کنید. اگر با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید قطعا به شاتل فرودگاهی نیاز دارید و هتل با ارایه این خدمات می‌تواند رفت و آمد شما را بین هتل و فرودگاه آسانتر کند. اینترنت به راحتی و در همه جای هتل قابل دسترسی است و از طریق آن می‌توانید به کارهای اینترنتی‌تان به راحتی در سفرتان، برسید. اگر لباس‌های شما برایتان بسیار مهم و ارزشمند هستند، از بابت خشکشویی و لاندری خیالتان راحت باشد زیرا هتل این خدمات را با پرداخت هزینه اضافی به شما ارایه خواهد کرد. موارد دیگری همچون صرافی یا تبدیل ارز را نیز می‌توانید به لیست مهم‌ترین امکانات این هتل اضافه کنید. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و اگر حیوان خانگی دارید باید قبل از سفر آن را در مکان امنی قرار دهید. پارکینگ نیز مانند بسیاری از هتل‌های استانبول در این هتل نیز وجود دارد و می‌تواند خیال مسافران را از بابت خودرو شخصی راحت کند. هتل چند طبقه سلطان احمد نیوپورت دارای آسانسور نیز هست. از صندوق امانات نیز می‌توانید در این هتل بهره ببرید. هشدار دهنده آتش می تواند برای امنیت جانی شما بسیار موثر باشد. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند و مسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی هستند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Sultanahmet Newport Hotel Istanbul از مبلمان بسیار شیک و زیبایی برخوردار هستند و با استفاده از این مبلمان حس راحتی و آسایش را بطور تمام و کمال حس خواهید کرد. پنجره‌های بزرگ و در بعضی اتاق‌ها بالکن بسیار جذابی وجود دارد که اقامت را در این اتاق‌ها دلچسب‌تر ساخته‌است. تلویزیون از جمله وسایلی است که در تمام اتاق‌ها قرار داده‌شده‌است و سبب سرگرمی شما خواهد شد. اینترنت نیز در تمام واحدهای هتل سلطان احمد نیوپورت به راحتی قابل دسترسی است. حمام‌های اتاق‌ها دوش و سشوار دارند و بسیار تمیز هستند. میز، آیینه و کمد در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق تک نفره شامل یک تخت دو نفره یا یک تخت تک نفره
• اتاق دو نفره استاندارد شامل دو تخت تک نفره
• اتاق استاندارد سه نفره شامل سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق چهار نفره شامل چهار تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره با دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Sultanahmet Newport Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی صبحانه بصورت بوفه و غذا به اتاق‌ها ارایه می‌شود.

فاصله هتل سلطان احمد نیوپورت استانبول با جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است