search
menu

هتل Suite Dreams Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Suite Dreams Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیت دریمز استانبول
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیت دریمز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Suite Dreams Istanbul


سوئیت دریمز استانبول گزینه‌ای دنج برای اقامت در شهر استانبول است. این هاستل ۳ طبقه در مرکز شهر استانبول واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول دارد. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول کرده‌اید و به دنبال اقامتگاه مناسبی هستید، پیشنهاد ما هتل سوئیت دریمز است. با انتخاب Suite Dreams Istanbul تنها ۴۵۰ متر تا میدان تقسیم فاصله خواهید داشت. جالب است بدانید جاذبه‌های معروفی مثل برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. با اقامت در هتل سوئیت دریمز استانبول از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. سوئیت دریمز استانبول گزینه مناسبی برای سفرهای دونفره است. در این هتل اوقات دل‌پذیری در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیت دریمز استانبول


در هتل سوئیت دریمز استانبول امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی Suite Dreams Istanbul به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هاستل سوئیت دریمز پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. باوجود خدمات خانه‌داری نیازی نیست از بابت نظافت اتاق‌ها نگران باشید. همچنین با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از خدماتی نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. موقعیت مکانی مناسب و امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی، هتل سوئیت دریمز را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل سوئیت دریمز دسترسی راحت آن به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی است؛ ایستگاه‌های مترو کمتر از ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارند. ناگفته نماند فرودگاه استانبول حدود ۴۰ دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


Suite Dreams Istanbul دارای واحدهای اقامتی زیبا و راحتی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق تویین یا دوبل، اتاق دوبل با تراس، اتاق دلوکس دوبل با بالکن، آپارتمان، آپارتمان یک‌خوابه و آپارتمان دوخوابه است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از آن‌ها دیده می‌شود. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی، سیستم گرمایش، میز، تلفن و اتو از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه کوچک و مجهزی هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های هتل Suite Dreams Istanbul موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاذبه‌های استانبول روبرو خواهید شد. کافه‌ها، گالری‌ها و مراکز تاریخی متعددی در این منطقه قرار دارند که گردش در آن را جذاب‌تر می‌کنند. برای سرگرمی بیشتر، فعالیت‌هایی نظیر تور آشنایی با فرهنگ محلی و گالری‌های هنری تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Suite Dreams Istanbul روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ در اتاقتان آغاز خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید از غذاهای رژیمی موجود سفارش دهید. ناگفته نماند هاستل سوئیت دریمز خدمات تحویل مواد غذایی به مهمانان ارائه می‌دهد. با توجه به امکاناتی نظیر اجاق‌گاز، ماکروویو و یخچال، مهمانان عزیز می‌توانند به راحتی غذای مورد علاقه‌شان را تهیه و نوش جان کنند. سفر به شهر استانبول بدون چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی امکان ندارد. خوشبختانه رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. رستوران‌های Douwe Egberts Café و Şehzade Taksim تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل سوئیت دریمز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۵۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است