search
menu

هتل Soho House Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Soho House Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سوهو هاوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوهو هاوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Soho House Istanbul


هتل پنج ستاره و لوکس سوهو هاوس در شهر منحصربه‌فرد و تاریخی استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل مجلل سوهو هاوس استانبول به دو ایستگاه مترو و جاذبه‌های متنوع شهر استانبول بسیار نزدیک است. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید، خوب است بدانید که مسافت هتل سوهو هاوس استانبول تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول ۴۵.۴ کیلومتر است. همچنین اگر از فرودگاه استانبول قصد دارید به هتل Soho House Istanbul بروید، تنها حدود یک ساعت با ماشین را باید طی کنید. زمانی که در هتل سوهو هاوس در شهر استانبول اقامت دارید، فراموش نکنید که از آب انبار باسیلیکا استانبول که یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی استانبول است، بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوهو هاوس استانبول


در هتل لوکس سوهو هاوس استانبول خدمات و امکاناتی عالی در اختیار مسافران قرار دارد تا آنها با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین را تجربه کنند. تجهیزات و امکاناتی هتل سوهو هاوس شامل مواردی است از جمله: آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، سالن جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Soho House Istanbul ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، تجهیزات اتاق وی آی پی، خدمات ویژه معلولان، تبدیل ارز، خدمات دربانی و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سوهو هاوس استانبول استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. اگر علاقه دارید که خودتان در شهر رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل سوهو هاوس وجود دارد. قابل ذکر است که کارکنان هتل سوهو هاوس با زبان انگلیسی نیز می‌توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل


تعداد ۸۷ اتاق و سوئیت متنوع و شیک با دکوراسیونی چشم‌نواز و راحتی بالا در هتل سوهو هاوس استانبول وجود دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های کوچک دو نفره، اتاق‌های متوسط دو نفره، اتاق‌های بزرگ دو نفره، سوئیت‌های دوبلکس کوچک، متوسط و بزرگ و آپارتمان‌های دو الی سه نفره.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Soho House Istanbul وجود دارد که شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، میز تحریر و سیستم هشدار و اطفا حریق. در آپارتمان‌های هتل سوهو هاوس آشپزخانه با تجهیزات و وسایل کامل وجود دارد که می‌توانید به راحتی آشپزی کنید. خوب است توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سوهو هاوس استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از فعالیت‌های سرگرمی جذاب و خاص که در هتل سوهو هاوس تعبیه شده‌است، سینمای روباز در بام هتل است که این فرصت را به شما می‌دهد در فضایی دلنشین در کنار همراهان خود به تماشای فیلم بپردازید. برای حس کردن شادابی و طراوت و زدودن خستگی‌های خود حتما سری به بخش سلامتی و اسپا، ماساژ، سونا و حمام هتل سوهو هاوس استانبول بزنید. همچنین اگر می‌خواهید چند روزی را ورزش کنید و یا برنامه ورزشی منظمی دارید، به باشگاه ورزشی مجهز هتل سوهو هاوس بروید.

رستوران هتل


یکی از جذابیت‌های هتل Soho House Istanbul رستوران‌های آن است. یک رستوران ایتالیایی و یک رستوران با خوراک‌های بین‌المللی در هتل سوهو هاوس قرار دارد. به انتخاب خود می‌توانید در رستوران بام که چشم‌اندازی تماشایی از رود بسفر و شهر دارد بنشینید و خوراک‌های لذیذ میل کنید و یا در رستوران فضای باز هتل سوهو هاوس استانبول در فضایی دنج و دلنشین در کنار همسفران و یا خانواده خود بنشینید و از فضای سرسبز و چشم‌نواز محیط هم لذت ببرید. همچنین یک رستوران شیک هم در داخل هتل قرار دارد.

فاصله هتل سوهو هاوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۱۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است