search
menu

هتل Sirin Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Şirin Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل شیرین استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیرین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Şirin Hotel Istanbul


هتل شیرین استانبول جزو هتل های ۳ ستاره مدرن استانبول است که امکانات مناسبی را برای راحتی و آسایش میهمانان خود فراهم می کند و دارای محیطی عالی است. این هتل در کادیکوی، در سمت آسیایی شهر واقع شده است. بندر کشتی در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد و دسترسی آسان از طریق پل بسفر، به شاخ طلایی را فراهم می کند. جاذبه های تاریخی سلطان احمد را می توانید در همین نزدیکی پیدا کنید. از جاهای دیدنی این منطقه می توان به موزه پرا، برج گالاتا، مرکز خرید کانیون و برج دختر اشاره کرد که توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. هتل Şirin Hotel Istanbul تنها ۲۰ دقیقه پیاده با خیابان معروف بغداد فاصله دارد، جایی که تعدادی رستوران معروف در آن یافت می شود. فرودگاه صابیحا گوکچن استانبول ۳۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی قابل تنظیم است. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل لحظات دل انگیزی را در طول سفر خود تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل شیرین استانبول


این هتل فوق العاده با پذیرایی گرم و خدمات عالی از بازدیدکنندگان استقبال می کند. ۳۵ اتاق میهمان محیطی راحت را برای استراحت در اختیار میهمانان قرار می دهد. پذیرش هتل Şirin Hotel Istanbul به صورت شبانه روزی در دسترس است و امکان نگهداری چمدان، پارکینگ و خدمات اتاق را نیز فراهم می کند. از خدمات مشهور هتل می توان به داشتن رستوران، سرویس اتاق، اینترنت بی سیم رایگان و اتاق های خانوادگی اشاره کرد. خدمات فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی و خشکشویی با پرداخت هزینه اضافی انجام می شود. خانه داری روزانه ارائه می شود و می توان اتو و تخته اتو درخواست کرد. یک اتاق ملاقات برای نیازهای مسافران تجاری در دسترس است. جا به جایی بین طبقات با آسانسور امکان پذیر است.
دقت کنید که حیوانات خانگی را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار نیز در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است و اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده است. برای امنیت بیشتر می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. همچنین یک صرافی در هتل شیرین استانبول وجود دارد. پارکینگ رایگان نیز برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در دسترس است. از کودکان در هر سنی استقبال می شود و برای کودکان زیر ۶ سال هزینه ای دریافت نمی شود. در صورت نیاز به تخت اضافی، هزینه اضافی دریافت می شود. پرسنل بسیار خوب هتل به زبان های انگلیسی، آذربایجانی، رومانیایی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل عبارتند از: اتاق خانوادگی، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته.
۳۵ اتاق هتل Şirin Hotel Istanbul تهویه مطبوع، گاوصندوق و آب بطری رایگان ارائه می دهند. اتاق ها دارای تخت خواب درجه یک هستند. یخچال و ملحفه درجه یک از دیگر امکانات اتاق ها هستند. امکانات اضافی شامل میز تحریر است. همچنین اتاق ها دارای تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کولر، اینترنت بی سیم رایگان و تلفن هستند. حمام ها شامل دوش، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر اتاق موجود است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه باز سرو می شود. همچنین چند رستوران در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارند و با انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کنند.

فاصله هتل شیرین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهربازی بوستانچی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی نزاهت گوکییت: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است