search
menu

هتل Sheraton City Center Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton City Center Istanbul
امکانات عمومی هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول
امکانات تفریحی هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول
رستوران‌های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول
فاصله هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton City Center Istanbul


هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول از سری هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی شرایتون است که در منطقه بی اوغلو استانبول واقع‌شده است. گروه هتل‌های شرایتون سابقه‌ای نسبتاً طولانی در عرصه هتلداری دارند و همواره تلاش کرده‌اند تا خدمات و امکانات خود را مطابق با استانداردهای بین‌المللی جهانی ارائه دهند و مهمانان اقامت متفاوتی را در شهرهای مختلف تجربه کنند. هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول نیز با همین هدف در دل استانبول افتتاح‌شده و جزو برترین انتخاب‌های گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما استانبول عازم این شهر می‌شوند. این هتل ۵ ستاره با ارائه امکانات و خدمات عالی اقامتی خاطره‌انگیز برای مهمانان رقم می‌زند. همچنین این هتل ازلحاظ موقعیت مکانی یکی از بهترین موقعیت‌ها را داشته و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. میدان تکسیم که از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌رود، درواقع در فاصله نسبتاً کمی از این هتل قرار دارد و در ساعات مختلف روز ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی به این منطقه دایر شده است.

امکانات عمومی هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول


اگر بلیط هواپیما رزرو کرده و به دنبال هتلی مناسب برای رزرو اتاق هستید، شرایتون گزینه مناسبی است. این هتل ۵ ستاره لوکس تمام آن چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. خدمات باربری، تبدیل ارز، اتاق‌های بدون سیگار، آسانسور، سرویس‌های بهداشتی مخصوص سالمندان ، صندوق امانات، منوی مخصوص کودک و دسترسی به اینترنت رایگان تنها بخشی از خدمات ارائه‌شده در این هتل هستند. شرایتون خبر خوشی برای صاحبان حیوانات خانگی دارد و این افراد می‌توانند همراه با حیوان خانگی خود در هتل اقامت داشته باشند. البته ممکن است از شما هزینه اضافه برای این کار دریافت شود.

امکانات تفریحی هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول


استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و اسپا بخشی از خدمات رفاهی ارائه‌شده در هتل شرایتون استانبول است. همچنین در هتل شرایتون برای سرگرمی مهمانان کلاس‌های ویژه ایروبیک در نظر گرفته‌شده و افرادی که به دنبال فعالیت بیشتر هستند، می‌توانند در باشگاه مجهز این هتل تحت نظر مربی خصوصی ورزش کنند. برای مهمانان کم سن و سال نیز شبکه تلویزیونی ویژه کودکان برقرار است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول


هتل شرایتون ۲۵۴ اتاق و سوئیت دارد که انواع مختلف آن‌ها عبارت‌اند از اتاق دلوکس کینگ، سوئیت جونیور، اتاق کینگ، اتاق توئین و اتاق‌های اکسکیوتیو. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکاناتی مانند میزتحریر و کمد لباس در همه اتاق‌ها قرار داده‌شده است. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای قرار داده‌شده است. اتاق‌های هتل Sheraton Istanbul City Center دارای حمام اختصاصی بوده و مهمانان در داخل اتاق‌ها می‌توانند از حمام به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوند. علاوه بر این‌ها، اتصال به اینترنت نیز در داخل اتاق‌های این هتل رایگان است.

رستوران‌های هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول


هتل شرایتون استانبول دارای ۴ رستوران است که همگی با خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته در حال جلب رضایت مشتریان هستند. در رستوران Nev’I Lokma غذاها با استفاده از مواد اولیه خوشمزه و ارگانیک تهیه می‌شود و در سه وعده غذایی اصلی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. رستوران The Legends فضایی پر نشاط دارد که میان وعده‌ها و نوشیدنی سرو می‌کنند. رستوران Istanbul Baking Company بهترین محل برای نوشیدن فنجانی قهوه است، همچنین می‌توانید از غذاهای خوشمزه بین‌المللی امتحان کنید. درنهایت، اگر دوست دارید در هنگام تناول غذا از مناظر و آثار تاریخی لذت ببرید، رستوران The Souq چشم‌انداز زیبایی رو به منطقه قدیمی استانبول دارد و با ارائه غذاهای محلی مسافران را با سبک زندگی و ذائقه مردم استانبول آشنا می‌کند.

فاصله هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است