search
menu

هتل Sembol Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sembol Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سمبل استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سمبل استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Sembol Hotel Istanbul


هتل سمبل استانبول از هتل های ۳ ستاره و اقتصادی شهر است که در منطقه فاتح و در نزدیکی جاذبه های تاریخی استانبول مثل مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی واقع شده است. اگر عاشق خرید در استانبول هستید یا قصد بازدید از جاذبه های آن را دارید، هتل سمبل گزینه مناسبی خواهد بود چون این هتل از هتل های باسابقه استانبول به شمار می رود و در دهه اخیر تحت بازسازی قرار گرفته و اکثر امکانات آن به روز شده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سمبل استانبول


امکانات و خدماتی که هتل Sembol در اختیار مهمانان خود می گذارد، در حد همان هتل های ۳ ستاره است ولی برخی از امکاناتش نیاز به جایگزینی دارند. رسیدگی به امور نظافتی در این هتل خوب است و واحدهای تمیزی را برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول آماده کرده است. از رستوران تراس این هتل می توان چشم اندازهای زیبایی از شهر و دریا را نظاره گر بود. هتل فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده ولی به صورت رایگان در اختیار آن ها نمی گذارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان نیز از دیگر خدمات هتل سمبل به شمار می روند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل سمبل از وضعیت ظاهری خوبی برخوردارند، دکوراسیون دلنشینی دارند و امکانات مدرنی در آن ها گنجانده شده است. اندازه اتاق های هتل نقلی و کوچک است و رنگ های خنثی در المان های آن به کار رفته اند. کفپوش اتاق ها پارکت بوده و با امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، تهویه مطبوع، مینی بار، سشوار، گاوصندوق و حمام مجهز شده اند. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۳۲ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های سینگل، دبل، تویین، تریپل و اتاق های خانواده ارائه می شوند. با اینکه هتل قدیمی است ولی دارای آسانسور است و نیازی نیست از بابت حمل چمدان ها نگران باشید.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


بعد از موقعیت مکانی خوب که مراکز خرید و جاذبه های معروف استانبول در دسترس مهمانان قرار می گیرند، تنها نقطه قوت این هتل پرسنل مجرب آن است که با تلاش فراوان سعی در فراهم کردن احساس آرامش و رضایت‌مندی مهمانان دارند. پرسنل پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته در این قسمت حضور دارند و در اموری مثل تهیه بلیط، خدمات تور، لاندری، کپی، فکس، استفاده از اتاق چمدان، کرایه خودرو و سرویس شاتل راهنمایی های لازم را خواهند کرد. این پرسنل به زبان آذری، انگلیسی، بلغاری و ژاپنی نیز آشنایی دارند و ارتباط با آن ها راحت است. اگر برای اهداف کاری به استانبول آمده اید و قصد اقامت در Sembol Hotel را دارید، می توانید در مرکز بیزینس آن به امور کاری خود برسید.

رستوران هتل


رستوران تراس هتل که پنجره های کف تا سقف دارد، برای صرف صبحانه در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در این رستوران می توان در حین میل غذا از تماشای چشم اندازهای زیبای شهر و دریا لذت برد. برای وعده های دیگر می توان به رستوران های اطراف هتل مثل کینگ برگر، رستوران ماهی Gedikpaşa و یا رستوران شار سر زد یا از خدمات روم سرویس هتل استفاده کرد. همانطور که می دانید شکم گردی در این منطقه از استانبول به خودی خود ماجراجویی هیجان انگیزی است و با هر ذائقه ای که باشید، می توانید غذای محبوب خود را به راحتی پیدا کنید.

فاصله هتل سمبل استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان بایزید: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱ کیلوتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است