search
menu

هتل Sarissa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sarissa Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ساریسا استانبول
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل ساریسا استانبول

درباره هتل Sarissa Hotel Istanbul


استانبول بدون شک یکی از محبوب ترین مقاصد سفر و هتل های زیادی برای اقامت در این شهر وجود دارند اما اگر به دنبال هتل رده بالایی هستید که به جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسانی داشته باشد و برای محیط زیست و فرهنگ منطقه نیز احترام و ارزش زیادی قائل باشد پس هتل ساریسا هتل مناسب شما خواهد بود. این هتل جزو اماکنی است که تحت عنوان اماکن/ خانه های سبز شناخته می شوند و علاوه بر آن با خدمات و امکاناتی که ارائه داده توانسته رضایت مهمانان را جلب و آن ها را به مهمانان وفادار خود تبدیل کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساریسا استانبول


ساریسا برای مهمانان خود خدمات رفت و برگشت فرودگاهی ارائه می دهد تا نگرانی‌ای بابت تاخیر در رسیدن به پرواز نداشته باشند. این هتل برای مهمانانی که عادت دارند سیگار بکشند، فضای مخصوص سیگار آماده کرده تا هم این دسته از مهمانان با خیال راحت سیگار بکشند و هم دیگر مهمانان از دود سیگار اذیت نشوند. ساریسا خدمات کرایه اتومبیل را برای مهمانانش ارائه می دهد و مهمانانی که دارای گواهینامه بین المللی باشند می توانند با کرایه خودرو به هر جایی از شهر که تمایل دارند، دسترسی داشته باشند. برای اوقاتی زمان بیشتری را بیرون از هتل خواهید بود، می‌توانید از هتل درخواست نهار بسته بندی شده داشته باشید. برای دریافت خدمات تبدیل ارز دیگر لازم نیست در شهر به دنبال صرافی بگردید چون هتل خدمات تبدیل ارز را به مهمانان خود ارائه می دهد. رسید صورتحساب، کمد قفل دار، چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور دیگر خدمات هتل هستند که با مراجعه به بخش پذیرش هتل به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.
خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سالن همایش و جلسات، صندوق امانات، اینترنت و پارکینگ رایگان دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در هتل ساریسا به آن ها دسترسی خواهید داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


اگر اهل ورزش و فعالیت ‌های بدنی باشید می توانید علاوه بر فعالیت در باشگاه ورزشی ورزشی هتل، در زمین بازی تنیس هتل نیز تنیس بازی کنید. بعد از ورزش هم می توانید سری به بخش اسپا هتل زده و از خدمات ماساژ و حمام این بخش استفاده کنید. برای مهمانان اهل مطالعه هتل نیز کتابخانه ای نسبتا کوچک ایجاد شده است. ساریسا اما کودکان را از یاد نبرده و برای این مهمانان کم و سن و سال خود نیز امکاناتی مانند شبکه تلویزیونی کودک، کتاب ها، دی وی دی ها، موسیقی مخصوص کودکان و بازی های پازلی را ایجاد کرده است.

اتاق های هتل


تمامی اتاق های ساریسا عایق صدا هستند و مطمئنا با اقامت در این هتل خواب راحتی را در اتاق های آن تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن، اتاق های هتل بدون سیگار هم هستند اما مهمانان می توانند در فضای مخصوصی که در نظر گرفته شده سیگار بکشند.

امکانات اتاق های هتل


هریک از اتاق های هتل دارای امکانات مختلفی مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، دوش، حمام خصوصی و سیستم تهویه مطبوع هستند. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به سشوار و حوله تن پوش هستند و علاوه بر آن می توانید از نمای زیبای شهر در برخی از اتاق ها لذت ببرید.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به سبک بوفه در رستوران هتل سرو می شود. رستوران ساریسا وعده های نهار و شام( سورسارژ) را با مجموعه ای از انواع غذاهای بین المللی، آمریکایی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، غذاهای محلی و غیره را ارائه می دهد.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل ساریسا استانبول


فاصله تا مرکز خرید بیلیسیوم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مرمره پارک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه بویوک جکمه گولو: ۵ کیلومتر
فاصله تا استادیوم المپیک آتاتورک: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال آف استانبول: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است