search
menu

هتل Sahra Airport Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahra Airport Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ساهرا ایرپورت هتل
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساهرا ایرپورت استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Sahra Airport Hotel Istanbul


هتل ساهرا ایرپورت استانبول هتلی ۳ ستاره در ۳ کیلومتری فرودگاه آتاتورک است و در منطقه کوچوک چکمجه واقع شده است. این هتل یکی از ارزان ترین هتل های ۳ ستاره ای است که در استانبول پیدا می کنید. اگر می خواهید بعد از گشت و گذار در شهر پرگردشگری همچون استانبول دور از شلوغی شهر و در منطقه ای دنج اقامت داشته باشید، هتل ساهرا ایرپورت استانبول را رزرو کنید. این هتل از جاهای دیدنی استانبول به اندازه نیم ساعت رانندگی فاصله دارد ولی با نرخ اقامتی مناسب و کیفیت خدماتش ارزش میزبانی از مهمانان را دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساهرا ایرپورت هتل


صرف نظر از موقعیت مکانی هتل ساهرا ایرپورت که برای سفرهای گردشی و تفریحی در استانبول مناسب نیست، این هتل برای اقامت های کوتاه مدت و کاری گزینه خوبی است؛ چون اتاق های تمیز و دلبازی دارد و پرسنل آن تمام مدت تلاش می کنند تا اقامت دلنشینی را برای مهمانان رقم بزنند. هتل Sahra Airport خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد و با اینترنت رایگان، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته از مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول میزبانی می کند. هتل صاحرا ایرپورت فاقد پارکینگ است و برای دسترسی راحت به نقاط دیگر شهر خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل ارائه می دهد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


با اینکه هتل ساهرا ایرپورت در منطقه دنج و آرامی قرار گرفته ولی اتاق هایش عایق هر گونه صدای آزاردهنده ای هستند. این اتاق ها به شکل مدرنی دکور شده اند و اثاثیه آن ها در نوع خود لاکچری به حساب می آیند. در این هتل می توانید اتاق های استاندارد سینگل، دبل و تریپل را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در ۳۰ باب اتاقی که در ۴ طبقه آن پراکنده شده اند از مهمانان میزبانی می کند و به طور مرتب به امور نظافتی اتاق ها رسیدگی می کند تا خیال نکته سنج ترین مهمانان را نیز از این بابت راحت کند. اتاق های هتل نقلی و کوچک هستند ولی نحوه چیدمان وسایل و نورگیری خوب آن فضای دلنشینی به آن ها داده است. همه اتاق های هتل صاحرا ایرپورت دارای حمامی اختصاصی و مجهز هستند و کف اتاق ها فرش شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


اگر با موقعیت مکانی هتل کنار بیایید، اقامت بی عیب و نقصی در این هتل خواهید داشت. البته هتل برای رفت و آمد به نقاط دیگر شهر خدماتی مثل سرویس شاتل و کرایه خودرو نیز ارائه می دهد. در هتل ساهارا ایرپورت استانبول بخشی به نام ایستگاه کامپیوتر وجود دارد که مهمانان می توانند امور اینترنتی خود را آنجا انجام دهند. درباره خدمات دیگر نیز می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به قسمت پذیرش هتل مراجعه کنند و از خدمات تور، تهیه بلیط، لاندری، اتاق چمدان و صندوق امانات بهره مند شوند. پرسنل هتل به چندین زبان از جمله روسی، فرانسوی، انگلیسی و عربی آشنایی دارند و اگر به انگلیسی مسلط باشید می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید.

رستوران هتل


مهمانان می توانند صبح خود را با صبحانه های رایگان در هتل ساهرا ایرپورت شروع کنند. این صبحانه ها به سبک بوفه سرو می شوند و برای نوشیدن قهوه و چای نیز می توان به کافی شاپ هتل یا حتی لابی سر زد. وعده های ناهار و شام نیز در رستوران هتل طبخ و سرو می شوند و از روی منوی انتخابی می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داد. بیرون از هتل نیز رستوران هایی در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده اند و غذاهای متنوع تری سرو می کنند. در Sahra Airport Hotel خدمات روم سرویس نیز ارائه می شود.

فاصله هتل ساهرا ایرپورت استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید Cuyumcukent: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استارسیتی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موی پارک استانبول: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف استانبول: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ پانوراما ۱۴۵۳: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است