search
menu

هتل Sahil Butik Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahil Butik Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ساحل بوتیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساحل بوتیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sahil Butik Hotel Istanbul


هتل ساحل بوتیک استانبول، هتلی ۴ ستاره در ساحل زیبای دریای مرمره در منطقه پندیک (Pendik) است که با در نظر گرفتن امکانات و خدمات متنوع، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل ساحل بوتیک استانبول فاصله بسیار کمی تا برخی مراکز خرید استانبول، خیابان بغداد که از خیابان های مشهور استانبول بوده و میان مردم محلی به اسم «جاده» نیز نامیده می‌شود و ... دارد و مهمانان می توانند برای رفتن به آن ها از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. چشم انداز فوق‌العاده جذابی از دریای آبی رنگ مقابل چشم‌های مهمانان قرار می‌گیرد و هر روز تماشای منظره دل‌انگیز طلوع و غروب حس بسیار دلنشین و آرامش بخش به مهمانان القا می‌کند. امکانات رفاهی که در هتل فراهم گشته‌اند، مطلوب و رضایت بخش هستند. کارکنان زحمتکش، خونگرم و کاردان هتل Sahil Butik Hotel Istanbul نیز تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورده و خاطره خوشی از اقامت برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساحل بوتیک استانبول


در هتل ساحل بوتیک استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ اختصاصی و رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، دستگاه وندینگ خوراکی، دستگاه وندینگ نوشیدنی، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار، صندوق امانات، روزنامه و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فتوکپی، فکس، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل ساحل بوتیک استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و خونگرم برقرار می کنند. در محوطه فضای باز هتل امکاناتی نظیر فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، محوطه پیک نیک، تجهیزات باربکیو و ... مقابل ساحل در نظر گرفته شده اند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغتشان برای استراحت و تجربه لحظاتی شاد از آن ها استفاده کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ساحل بوتیک استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل ساحل بوتیک استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل ساحل بوتیک استانبول شامل اتاق های دبل یا توئین استاندارد، سینگل استاندارد، اتاق خانواده، سوئیت و ... هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک و ساده برخوردارند و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. رنگ‌های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها هماهنگ و دلنشین هستند. کف اتاق ها با موکت یا پارکت چوبی پوشش یافته اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت مطلوب قرار دارند. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل اتاق ها و بالعکس به گوش نمی رسد و بنابراین مهمانان می توانند از سکوت و اتمسفر دنج اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل ساحل بوتیک استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ساحل بوتیک استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، می توانند با پرداختن به برخی فعالیت‌های شاد و سرگرم کننده که از طرف هتل تدارک دیده می شوند، از اوقات فراغتشان لذت ببرند. مهمانان می توانند در تراس رو به دریای هتل غذا یا نوشیدنی شان صرف کنند و یا در محوطه پیک نیک و با استفاده از تجهیزات باربکیو یک روز به یاد ماندنی کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند. برای کودکان و نوجوانان نیز یک اتاق گیم یا به اصطلاح «گیم روم» در نظر گرفته شده تا حوصله‌شان سر نرود.

رستوران هتل


در رستوران هتل ساحل بوتیک استانبول وعده‌های غذایی خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده و سرو می شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای همه روزه در ساعات معین و وعده‌های ناهار و شام نیز شامل غذاهای لذیذ و بی‌نظیر ترکی بوده و به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. در بار لابی نیز انواع نوشیدنی‌ها برای مهمانان آماده می شوند.

فاصله هتل ساحل بوتیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نئومارین استانبول: ۷۰۰ متر
فاصله تا خیابان بغداد استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا پلاژ گوزل یالی استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پندوریا استانبول: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است