search
menu

هتل Saba Sultan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saba Sultan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل صبا سلطان استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صبا سلطان از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Saba Sultan Hotel Istanbul


هتل صبا سلطان استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه قدیمی و دیدنی سلطان احمد است که با اتاق های لاکچری خود، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر به حساب می آید. ساختمان هتل سابا سلطان یا صبا سلطان در چند قدمی معروف ترین جاذبه استانبول یعنی مسجد سلطان احمد واقع شده است و از مراکز خرید و جاذبه های تاریخی استانبول و همچنین دریا فاصله بسیار کمی دارد. کسانی که به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول هستند، بدون شک خواستار اقامت در هتلی مقرون به صرفه و در عین حال تاپ هستند، هتل صبا سلطان انتخاب معقولانه ای برای آن ها خواهد بود، چون همه چیز در این هتل عالیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل صبا سلطان استانبول


هتل سلطان صبا در رسیدگی به امور نظافتی هتل و اتاق ها سختگیرانه عمل می کند و پرسنل خوش برخوردش در ارائه خدمات هتل با حوصله و خوش رویی کارشان را انجام می دهند. جالب اینجاست که برخی از پرسنل به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل Saba Sultan Hotel Istanbul تراسی دارد که شب های زیبای استانبول را به زیر پای مهمانان می آورد. از این پشت بام به غیر از مسجد سلطان احمد می توان چشم انداز زیبای بسفر و پلش را نظاره گر بود. هتل Saba Sultan فضای سرسبزی برای پیک نیک اختصاص داده و در همه نقاط هتل اینترنت پرسرعتش را به صورت رایگان ارائه می دهد. در این هتل امکانات برای افراد توان جو بهینه شده اند و برای رفت و آمد به فرودگاه نیز خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل سلطان صبا ساختمانی ۴ طبقه دارد که دارای ۱۷ اتاق لوکس و لاکچری است. این اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و با ظرافت تمام دکور شده اند. کف این اتاق ها پارکت بوده و دارای ۱ یا ۲ تخت کویین، ۲ صندلی دست ساز، میز، میز آرایش طلایی، تهویه مطبوع، چای ساز، گاو صندوق، درها و پنجره های عایق صدا، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و سشوار هستند. از برخی اتاق های این هتل می توان چشم اندازهای زیبایی از دریا را دید. ضمنا ۱۲ اتاق هتل Saba Sultan Hotel Istanbul دارای بالکن هایی به سبک فرانسوی هستند که هر کدام در رنگ و دکور و چشم انداز با یکدیگر تمایز دارند و هنگام رزرو اتاق ها باید این نکته را در نظر داشت.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


این هتل با داشتن باغ و فضای پیک نیک برای خانواده هایی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول دارند، بسیار مناسب است. برای دیدن معروف ترین جاذبه های استانبول نیز خدمات تهیه بلیط و خدمات تور ارائه می شود و با پرداخت هزینه اضافی می توان از هتل دوچرخه یا خودرو کرایه کرد و گشتی در شهر زد. هتل Saba Sultan Hotel Istanbul برای کسانی که آلرژی دارند اتاق های مخصوصی آماده کرده و در صورتی که مهمانان زودتر از موعد تحویل اتاقشان به هتل رسیدند یا بعد از چک اوت هم قصد گشت و گذار در شهر را داشتند، می توانند چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند.

رستوران هتل


استقبال از مهمانان این هتل با پذیرایی میوه و شیرینی صورت می گیرد که هزینه ای برای آن ها دریافت می شود. صبحانه های هتل نیز در اتاق صبحانه سلطان صبا سرو می شوند؛ صبحانه سنتی ترکی که شامل نان ها و سبزیجات تازه، تخم مرغ آب پز، انواع مربا، میوه، لبنیات تازه، سالاد و زیتون هستند. این هتل رستورانی ندارد ولی شکم گردی در این بخش از شهر بسیار راحت است چون هر رستوران پرآوازه و محبوبی در نزدیکی این منطقه قرار دارد و هر کسی مطابق با ذائقه خود می تواند غذای محبوبش را در بهترین های شهر میل کند.

فاصله هتل صبا سلطان از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا بازار آراستا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه موزائیک: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است