search
menu

هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul
امکانات کلی هتل ریس مال تپه استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریس مال تپه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul


هتل ۴ ستاره و لوکس ریس مال تپه در منطقه آسیایی ساید، محله مال تپه استانبول واقع شده و ۲۵ دقیقه پیاده تا اورهنگازی سهیر پارکی فاصله دارد. استانبول یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است و دومین متروی قدیمی جهان را در خود جای داده است. مال تپه ناحیه‌ای در استانبول ترکیه است که در ساحل شمالی دریای مرمره قرار دارد. از غرب به منطقه کادیکوی، از شرق به کارتال و از شمال غربی به آتاشهیر می‌رسد. لوناپارک با ۲۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است. مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی از نقاط برجسته فرهنگی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار بزرگ و هیل تاون AVM دیدن کنند. ایستگاه متروی Maltepe با ۱۰ دقیقه پیاده روی و ایستگاه اتوبوس Camlik با ۵ دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است. بندر کشتی کادیکوی ۱۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۲۵ کیلومتری هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، این هتل با موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ریس مال تپه استانبول


در این هتل استانبول پارکینگ رایگان در محل موجود است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به طبقات فوقانی از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. پذیرش ۲۴ ساعته می‌تواند یک شاتل به فرودگاه ترتیب دهد. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. همچنین به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. میان وعده، قهوه تازه دم شده و روزنامه‌های روزانه در سالن موجود است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل ریس مال تپه استانبول دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. این هتل خدمات ایمنی مانند جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش‌نشانی را ارائه می‌دهد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. یک استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های کنار استخر استراحتی به بدن خود دهید. حمام ترکی از دیگر امکاناتی است که در این هتل وجود دارد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۵۹ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ریس مال تپه استانبول دارای انواع اتاق‌های لوکس و اتاق دبل استاندارد است. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، دکوراسیون مدرن و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت است. این هتل دارای اتاق‌هایی با مبلمان زیبا است. لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و دمپایی در حمام‌ها وجود دارد. برخی از حمام‌ها دارای حمام آبگرم هستند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


از رستوران آلاکارته هتل Rhiss Hotels Maltepe Istanbul می‌توان چشم‌انداز پانوراما از بخش آسیایی استانبول را تحسین کرد. غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی در این رستوران سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند هر روز صبح از بوفه صبحانه با انواع غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

فاصله هتل ریس مال تپه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا لونا پارک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است