search
menu

هتل Regno Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regno Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل رگنو استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رگنو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Regno Hotel Istanbul


هتل رگنو استانبول یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شهر استانبول است که می‌تواند بعنوان یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت شما انتخاب شود. هتل در مرکز شهر و در ناحیه سیسلی واقع شده‌است که این منطقه جایی است که کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این منطقه وجود دارند. فاصله نزدیک آن با میدان تکسیم نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است. با وارد شدن در این هتل مهم‌ترین چیزی که شما را به خود جذب خواهد کرد تمیزی هتل است که در جای جای آن این مورد رعایت شده‌است و علاوه بر این چیدمان هتل و طراحلی داخلی آن به نحوی اجرا شده‌است که نظم و جذابیت خاصی را به آن بخشیده‌است. اگر می‌خواهید به جاهای دیدنی استانبول مانند موزه پرا، خیابان استقلال، موزه معصومیت، مسجد ایاصوفیه و ... بروید، پیشنهاد ما به شما این است که با خواندن این متن و آگاهی از امکانات هتل رگنو استانبول اقامت در آن برای خود و همراهانتان انتخاب کنید. در صورت سفر هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای هوایی می‌توانید در این هتل اقامت داشته‌باشید و از سفر خود لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل رگنو استانبول


امکانات هتل Regno Hotel Istanbul بسیار متنوع و زیاد هستند و در ادامه سعی شده‌است تا بطور کامل در رابطه با امکانات هتل اطلاعات جامعی به شما داده شود. در رابطه با اینترنت که یکی از موارد بسیار مهم در اکثر هتل‌ها است باید عرض کرد که هتل از اینترنت رایگان وای فای برخوردار است و در طول مدت اقامتتان در هتل با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. لابی هتل جای بسیار خوب و دنجی برای استراحت کوتاه مدت شما است و دیوارهای چوبی آن حس آرامش بیشتری را به شما هدیه خواهد داد. تلویزیون نیز در لابی وجود دارد.
هتل چندین طبقه رگنو استانبول برای سهولت در رفت و آمد شما آسانسور نیز دارد. پارکینگ رایگان نیز جز امکانات هتل است و اقامت شما را در صورت داشتن خودرو شخصی با آرامش بیشتری همراه خواهد ساخت. کارکنان بسیار مجرب و خوش برخورد هتل مسلط به شش زبان زنده دنیا شامل: عربی، روسی، انگلیسی، ترکی، مالدیوی و رومانیایی هستند. هشدار دهنده و حس‌گر دود و آتش در هتل وجود دارد. برای راحتی شما در امر ارتباط با هتل، پذیرش بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است. خدماتی همچون ویلچر برای معلولان ارایه می‌شود تا این افراد نیز به راحتی بتوانند در این هتل اقامت کنند. خشکشویی، لاندری و اتو نیز برای مسافران ارایه می‌شود، البته باید بدانید که هزینه اضافی در قبال ارایه این خدمات باید پرداخته‌شود. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای افرادیکه می‌خواهند با هواپیما به استانبول سفر کنند، ارایه می‌شود. در صورت نیاز فاکس و فتوکپی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بالکن نیز بخش جذاب هتل است که برای استراحت کوتاه مدت شما می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل رگنو استانبول با چیدمان بسیار شیک و زیبا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در استانبول باشد. در همه اتاق‌های هتل تلویزیون وجود دارد و شما می‌تواند در مدت اقامتتان بوسیله آن سرگرم‌تر شوید. اینترنت نیز در تمام اتاق‌ها قابل دسترسی است. تخت‌های بسیار راحت و تمیز در اتاق‌های هتل سبب راحتی بیش از پیش شما خواهد بود. یخچال و چای ساز نیز در همه واحدهای اقامتی وجود دارد. پنجره‌های بزرگی در اتاق‌ها وجود دارد و پرده‌های مناسبی که روی آن نصب هستند می‌توانند نور ورودی به اتاق‌ها را کنترل کنند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق سه نفره استاندارد شامل ۳ تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق استاندارد دو نفره شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد خانوادگی شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ
• سوییت با بالکن شامل یک تخت دو نفره، دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق سوپر شامل یک تخت تک نفره، یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل Regno Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی کافه‌ای در آن وجود دارد که می‌توانید در آن قهوه یا میان وعده‌ای را میل کنید و لحظاتی را در آسایش و آرامش خاطر سپری کنید. البته صبحانه به اتاق‌ها ارایه می‌شود.

فاصله هتل رگنو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است