search
menu

هتل Regard Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regard Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل ریگارد استانبول

درباره هتل Regard Hotel Istanbul


هتل ریگارد استانبول با ارائه امکاناتی همچون سونا، باشگاه بدن‌سازی و مرکز سلامت تنها ۱۰۰ متر با خروجی ایستگاه مترو عثمان‌بی فاصله دارد و برای رفتن به مرکز همایش و نمایش استانبول که در ۵۰۰ متری بنا واقع شده، کمی پیاده‌روی لازم است.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


همه اتاق‌های هتل Regard Hotel Istanbul از امکانات یکسانی برخوردار نیستند، برای مثال بعضی از اتاق‌ها برای راحتی بیش‌تر مهمانان دارای بخش نشیمن هستند، ولی آنچه که در تمامی اتاق‌ها پیدا می‌شود اینترنت رایگان، کتری، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام خصوصی مجهز به وان و دوش است که در این حمام‌ها لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز در اختیار مهمانان خواهد بود. هتل ریگارد خیال مهمانانی را که ترجیح می‌دهند تمرینات ورزشی‌شان را زیر نظر مربی انجام دهند، راحت کرده است. زیرا علاوه بر تجهیزات ورزشی بی‌عیب و نقص در باشگاه هتل Regard Hotel، یک مربی نیز راهنمای علاقه‌مندان خواهد بود. ضمنا برای رفع خستگی می‌توان به مرکز سلامت هتل مراجعه کرد و درخواست ماساژ با روغن‌های معطر داد.
کادر پذیرش هتل ریگارد در تمام ۲۴ ساعت روز پاسخگوی مشکلات، راهنمایی‌ها و درخواست‌های مهمانان هستند. در ضمن با وجود اتاق جلسه جای هیچ نگرانی خاصی در خصوص قرارهای کاری نیست و مهمانان می‌توانند این درخواست را با پذیرش درمیان بگذارند.

موقعیت مکانی هتل


از آن‌جایی که بناهای مهم در فاصله‌های کمتر از ۳-۴ کیلومتری هتل ریگارد قرار گرفته‌اند، دسترسی به آن‌ها برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت وقت‌گیر و خسته‌کننده نخواهد بود. برای مثال مرکز کنگره استانبول تنها ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارد و برای رفتن به میدان تقسیم مهمانان باید مسافت ۱.۶ کیلومتری را طی کنند که چند دقیقه بیش‌تر طول نمی‌کشد. در همین حوالی بیمارستان‌هایی مثل بیمارستان آمریکایی با ۱.۴ کیلومتر و بیمارستان جراحی استانبول با ۲.۳ کیلومتر فاصله از هتل Regard Hotel Istanbul قرار گرفته‌اند. مرکز خرید‌های جواهر، زورلو و کنیون به ترتیب ۲ کیلومتر، ۴.۵ کیلومتر، ۵.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند و نزدیک‌ترین فرودگاه یعنی فرودگاه بین‌المللی استانبول از هتل ریگارد ۱۹ کیلومتر دور است.

اماکن نزدیک به هتل ریگارد استانبول


فاصله هتل ریگارد استانبول از ایستگاه مترو عثمان بی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل ریگارد استانبول از مرکز خرید سیتی نیشانتاشی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل ریگارد استانبول از کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل ریگارد استانبول از برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ریگارد استانبول از بازار ادویه: ۴.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است