search
menu

هتل Raymond Blue Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Raymond Blue Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ریموند بلو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریموند بلو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Raymond Blue Hotel Istanbul


شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه دارای جاذبه‌های دیدنی و هتل‌های فراوان و متنوع است. مراکزخرید، اوت‌لت‌های استانبول و سواحل این شهر مشهور هستند و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. یکی از هتل‌های عالی برای اقامت در شهر استانبول، هتل ریموند بلو است که در منطقه قدیمی و تاریخی شهر استانبول واقع‌شده‌است و به جاذبه‌تاریخی نزدیک است. فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تا هتل ریموند بلو حدود ۴۸ کیلومتر فاصله دارد و فاصله فرودگاه استانبول هم تا هتل ریموند بلو استانبول تنها ۱ساعت است، به همین خاطر اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید، به راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل Raymond Blue Hotel برسید. ایستگاه قطار تراموای برقی به نام (Gulhane Tram Station) و ایستگاه قطار (Sirkeci Train Station) در فاصله بسیار نزدیک هتل ریموند بلو قرار گرفته‌اند که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. کارکنان مجرب و مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، در هتل ریموند بلو استانبول با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریموند بلو


امکانات، خدمات و تجهیزات باکیفیت و بسیار خوبی در هتل ریموند بلو قرار دارد که برای اقامتی راحت و خوش تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی هستند از جمله: لابی، کافه رستوران در لابی، آسانسور، رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه بوفه و رایگان، پارکینگ امن در خیابان اطراف هتل، فکس، فتوکپی و تهویه مطبوع. خدمات هتل Raymond Blue Hotel شامل پذیرش ۲۴ ساعته و اختصاصی، خدمات مخصوص معلولین، تبدیل ارز، خدمات اتاق، خدمات بلیط، شاتل گشت شهری، ارائه و فروش بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و اجراها، میز تور برای علاقه‌مندان به گشتن در شهر با برنامه منظم و تور، ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل: نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل ریموند بلو استفاده کنید تا ترددی راحت‌تر و بی‌دغدغه را داشته باشید. امکان اجاره اتومبیل هم در هتل ریموند بلو وجود دارد.

اتاق های هتل


در هتل شیک ریموند بلو می‌توانید در اتاق‌های متنوع که دکوراسیون و طراحی چشم‌نواز و گیرا دارند؛ اقامتی خوش و به‌صرفه داشته باشید. اتاق‌های هتل Raymond Blue Hotel در مجموع ۲۰ اتاق است که در انواع مختلف اتاق‌های اقتصادی دو نفره با تخت تویین و یا تخت دابل، اتاق‌های دو نفره سوپریور با تخت دابل و یا تخت تویین، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل ریموند بلو دارای وسایل کامل و مهجز به امکاناتی هستند که تمام نیازهای مسافران در طول سفر در نظر گرفته‌شده‌است تا مهمانان با کمبودی مواجه نشوند. امکانات اتاق‌های هتل Raymond Blue Hotel شامل مواردی هستند مانند مبلمان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، کتری برقی، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، سشوار، اینترنت رایگان و پرسرعت، تلفن، هشدار و اطفا حریق، میز آرایش و صندلی. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل ریموند بلو استانبول امکان سیگارکشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوصی که برای آن در هتل تعبیه شده‌است، می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


شما برای تنوع در سفر خود و جهت یادگیری و سرگرمی در هتل مجلل ریموند بلو می‌توانید در کلاس‌های آموزشی درباره آداب‌و‌رسوم و فرهنگ محلی مردم ترکیه شرکت کنید. همچنین امکان هماهنگی وعده شام‌ در بیرون از هتل در مکان‌های تفریحی متنوع هم وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران اصلی که در هتل ریموند بلو قرار دارد برای صرف وعده صبحانه بوفه است و دارای فضایی دنج و صمیمی است؛ علاوه بر آن، یک کافه رستوران هم در هتل Raymond Blue Hotel وجود دارد که با منویی انتخابی خوراک‌های متنوع و لذیذ را برای مهمانان سرو می‌کند و می‌توانید در فضای داخلی هتل و یا در فضای بیرون هتل در کنار دوستان، خانواده و همسفران خود در فضایی دلنشین و مطبوع بنشینید، خاطراتی خوش برای خود بسازید و ساعاتی به یاد‌ماندنی را سپری کنید. می‌توانید در هتل ریموند بلو درخواست میوه، شکلات، بیکسوییت و خوراکی‌های میان‌وعده هم داشته باشید.

فاصله هتل ریموند بلو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۳۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۳۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است