search
menu

هتل Ragip Pasha Apartments Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ragip Pasha Apartments Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان راگیپ پاشا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان راگیپ پاشا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ragip Pasha Apartments Istanbul


در شهر زیبا و تاریخی استانبول اگر به دنبال هتل آپارتمانی به صرفه و با کیفیت هستید، هتل آپارتمان سه ستاره راگیپ پاشا انتخابی بسیار مناسب است. هتل Ragip Pasha Apartments در خیابان استقلال قرار دارد که به راحتی و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال که بخش مشهوری از شهر استانبول است، بازدید کنید. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید، نگران نباشید زیرا از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل آپارتمان راگیپ پاشا تنها ۱ ساعت و ۵ دقیقه الی ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله است. ایستگاه مترو تکسیم هم در نزدیکی هتل آپارتمان راجیپ پاشا قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان راگیپ پاشا


هتل آپارتمان راگیپ پاشا دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامتی خوش و آسوده تعبیه شده‌اند. امکاناتی که در هتل آپارتمان راگیپ پاشا استانبول برای استفاده مسافران وجود دارد شامل مواردی است از جمله لابی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Ragip Pasha Apartments ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات بلیط، صبحانه، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، تبدیل ارز، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها کنسرت‌ها و نمایش‌ها و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. معلولین هم می‌توانند در هتل راگیپ پاشا اقامت کنند زیرا با آسانسور می‌توانند به طبقات بالایی هتل بروند. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آپارتمان راگیپ پاشا استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید در شهر خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از هتل آپارتمان راجیپ پاشا خودرو کرایه کنید. کارکنان هتل Ragip Pasha Apartments علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل آپارتمان راگیپ پاشا قرار دارد که هر کدام با دکوراسیون و طراحی خاص خود برای اقامتی آسوده مناسب هستند و شما می‌توانید تنها، با دوستان خود و یا با خانواده و فرزندان خود هم اقامتی خاطره انگیز و راحت را تجربه کنید. در مجموع ۱۷ اتاق و سوئیت در هتل Ragip Pasha Apartments وجود دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد دو نفره با یک تخت دابل، اتاق‌های اقتصادی دو نفره با یک تخت دابل، اتاق‌های دابل با نمای شهر و خیابان استقلال، سوئت‌های دو خوابه که یک اتاق خواب آن دارای یک تخت بزرگ دابل و اتاق خواب دیگر آن دارای یک تخت یک نفره است و ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و یک کودک دارند و سوئیت‌های سوپریور با یک تخت بزرگ دابل.

امکانات اتاق های هتل


هر امکانات و تجهیزاتی که از هتل آپارتمان راگیپ پاشا انتظار دارید را می‌توانید در سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل اقتصادی و شیک پیدا کنید. وسایل واحدهای اقامتی هتلRagip Pasha Apartments شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در واحدهای اقامتی آپارتمانی و سوئیت‌های هتل آپارتمان راجیپ پاشا تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و آشپزخانه‌ای مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی است. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان راگیپ پاشا استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید اما در محیط مخصوص آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

رستوران هتل


هتل آپارتمان راگیپ پاشا دارای یک رستوران دنج است که می‌توانید در آن در فضایی صمیمی و دلنشین صبحانه و خوراک‌های لذیذی را میل کنید. همچنین می‌توانید در فضای باز در هوای مطلوب هم بنشینید و ساعاتی به‌یادماندنی را در کنار همراهان خود سپری کنید.

فاصله هتل آپارتمان راگیپ پاشا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است