search
menu

هتل Pullman Istanbul & Convention Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Istanbul & Convention Center
امکانات کلی هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول
امکانات رفاهی و تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pullman Istanbul & Convention Center


هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول از هتل های ۵ ستاره مدرن و مجلل استانبول است که در منطقه باهچه لیولر واقع شده است. هتل و مرکز همایش پولمن استانبول فقط ۵ دقیقه رانندگی با مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاه CNR Expo فاصله دارد و همچنین هتل به جاذبه های اصلی شهر از جمله میدان تکسیم، شهر قدیمی، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و بازار ادویه استانبول نزدیک است. ایستگاه مترو ینیبوسنا ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد که دسترسی آسان به سایت های مرکزی شهر را فراهم می کند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است و با هتل حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد.
اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر را داشته باشید، Pullman Istanbul Hotel & Convention Center با امکانات رفاهی متعدد یک گزینه ایده آل برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول


خدمات و امکانات درجه یک هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول که تجربه هتل های Accor را تعریف می کند در انتظار شما هستند. هتل امکاناتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان و آسانسور را ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و شاتل فرودگاهی از خدمات ویژه هتل محسوب می شوند. یکی از مزیت های این هتل این است که با پرداخت هزینه می توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ببرید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای ارائه می شود تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. خدماتی نظافتی به صورت روزانه در هتل انجام می گیرد. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی با هزینه در دسترس هستند. کارکنان هتل بسیار خوش بر خورد بوده و با تسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل


مرکز آبگرم و تندرستی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در طبقه ۲ در زیر سقف شیشه ای، استخر مجلل داخلی، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و ماساژ با وان آبگرم را ارائه می دهد. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپای بسیار مجهز هتل رفته و ریلکس کنید. کتابخانه برای علاقمندان به مطالعه گزینه بسیار مناسبی است. هم چنین برای سرگرمی بازی هایی مانند بیلیارد وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل اتاق هایی را در ۶ دسته سوپریور، دلوکس، اکسکیوتیو، سوئیت دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت پریزیدنتال ارائه می دهد. اتاق های خانوادگی نیز موجود است. همه ۴۰۳ اتاق هتل روشن، مدرن، آرام و دارای حمام مجهز به وان و دوش، لوازم بهداشتی رایگان، یخچال کوچک و WiFi رایگان هستند. همچنین اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع، صندوق امانات و مینی بار هستند. تختخواب ها به طور خاص برای راحتی میهمانان به همراه بالش های ارتوپدی طراحی شده اند. در بعضی از اتاق ها، میهمانان می توانند دتکتور دود، عایق صدا، سشوار و دستگاه قهوه / چای ساز را پیدا کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


میهمانان می توانند از غذاهای بین المللی در رستوران Vintage هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول استفاده کنند. صبحانه، ناهار و شام به عنوان بوفه باز یا منوی à la carte سرو می شود. منو های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک دلبندتان در صورت درخواست در دسترس هستند. انواع شکلات، کیک، شیرینی و میوه ها نیز موجودند و با پرداخت هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید.

فاصله هتل پولمن اند کانونشن سنتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاروسل: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۲۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است