search
menu

هتل Pera Tulip Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Pera Tulip Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پرا تولیپ استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
فاصله هتل پرا تولیپ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Pera Tulip Hotel Istanbul


هتل پرا تولیپ هتلی است ۴ ستاره، شیک و مجلل که در محله بیگلو استانبول واقع شده است. این هتل به دلیل قیمت مناسب و نزدیک بودن به مراکز تاریخی و تفریحی استانبول مانند برج تاریخی گالاتا و میدان تکسیم مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است و از خیابان پر جنب و جوش استقلال که در آن جذابیت جادویی استانبول را مشاهده می کنید، تنها چند دقیقه فاصله دارد. این هتل تنها چند قدم از ایستگاه مترو سیشانه، ایستگاه تراموا نوستالژیک و ایستگاه تراموا تونلی فاصله دارد که دسترسی آسان به منطقه سلطان احمد را امکان پذیر می کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول را داشته باشید، هتل Pera Tulip گزینه مناسبی برای استراحت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل پرا تولیپ استانبول


هتل پرا تولیپ دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، ویلچر برای افراد معلول، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۷ سال به بالا در این هتل بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های لوکس هتل Pera Tulip Hotel Istanbul دارای تخت با روتختی های ابریشمی، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، روزنامه، گاوصندوق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز وجود دارد. هتل پرا تولیپ دارای انواع مختلفی از اتاق ها اعم از اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا تویین، اتاق تریپل، اتاق اکونومی و سوئیت سینگل است.

امکانات رستوران هتل


هتل دارای دو رستوران به نام های رستوران دب لانج و رستوران برتوچی است. رستوران دب لانج با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران برتوچی دارای غذاهای متنوعی بوده و فقط برای وعده شام باز است. غذای کودک، بطری آب معدنی و میوه را نیز می توانید با پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

امکانات رفاهی هتل


از لحظه ورود به هتل Pera Tulip Hotel Istanbul فضای دوستانه را احساس خواهید کرد. مرکز تناسب اندام هتل پرا تولیپ اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. بعد از تمرین در باشگاه هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحت کنید. استخر لوکس، وان آب گرم، سونا، جکوزی، اتاق بخار، سونای فلاندی و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. همچنین مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم سایر میهمانان نشوند. هنگام خرید بلیط خارجی استانبول توجه داشته باشید که در هتل پرا تولیپ اجازه ندارید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار از امکانات مشهور هتل Pera Tulip Hotel Istanbul است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی تسلط دارند و همین به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل از جمله دلایل انتخاب هتل پرا تولیپ استانبول است.

فاصله هتل پرا تولیپ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتونی پادو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلما باغچه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۲۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است