search
menu

هتل Payidar HOTEL Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Payidar HOTEL
امکانات هتل پایدار
خدمات هتل پایدار
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پایدار استانبول

درباره Payidar HOTEL


هتل پایدار استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره بسیار خوب در شهر استانبول که هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر امکانات رفاهی ارزش اقامت بسیار زیادی دارد. شهر استانبول جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برج دختر، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و… اشاره کرد. هتل پایدار در محله شیشلی که یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول است قرار دارد و از همین جهت به بسیاری از اماکن گردشگری و تاریخی شهر استانبول نزدیک است. این هتل با ایستگاه مترو نیز تنها چند دقیقه فاصله دارد و امکان دسترسی آسان به تمام نقاط شهر را برای مهمانان فراهم می‌کند. علاوه بر آن به دلیل قرارگیری هتل در یک منطقه تجاری، مغازه‌ها و مراکز خرید بسیار متنوعی در اطراف این هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند گشت و گذار و تفریح در آن‌ها را در هنگام سکونت در هتل تجربه کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط ارزان استانبول و سفر به این شهر در Payidar HOTEL اقامت داشته باشید و سفری زیبا را تجربه کنید.

امکانات هتل پایدار


هتل پایدار استانبول از نظر امکانات رفاهی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و پس از اقامت در این هتل متوجه خواهید شد امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار خوب و مقرون به صرفه هستند. هتل دارای یک رستوران زیبا است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد. صبحانه نیز در همین رستوران سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند ضمن صرف صبحانه‌ای متنوع و دوست داشتنی از تماشای منظره محوطه زیبا و سرسبز هتل نیز لذت ببرند. مسافران می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت در فضای سبز و باغ موجود در هتل قدم بزنند و از امکانات مبلمان در فضای باز نیز بهره‌مند شوند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل را ممنوع می‌کند که این مسئله در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر بسیار خوبی دارد. پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، اتاق‌های خانوادگی، ناهار‌های بسته‌بندی شده و… از دیگر امکانات Payidar HOTEL هستند.

خدمات هتل پایدار


هتل پایدار استانبول علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات متنوعی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و با دو زبان ترکی و انگلیسی از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات کرایه خودرو از جمله خدمات محبوب موجود در این هتل هستند که امکان دسترسی به تمام نقاط شهر استانبول به وسیله خودرو شخصی را برای مهمانان فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند در صورت درخواست از وعده‌های غذایی مخصوص رژیم غذایی در هتل بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. خدمات خانه داری هتل فعال است و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. امکانات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز در اختیار مسافران قرار دارند و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، محل نگهداری چمدان، صندوق امانات و… از دیگر خدمات موجود در Payidar HOTEL هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


دکوراسیون داخلی واحدهای اقامتی هتل پایدار استانبول در عین سادگی بسیار تمیز، زیبا و دلنشین هستند و از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. اتاق لوکس دونفره، اتاق یک نفره و اتاق دوتخته اقتصادی از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه هستند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی Payidar HOTEL به مهمانان ارائه می‌شوند که سبب شده‌اند مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند و کمبودی را در زمان سکونت احساس نکنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل پایدار می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تلویزیون، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات و… اشاره کرد. برخی از واحدهای اقامتی این هتل دارای آشپزخانه نیز هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پایدار استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید مترو سیتی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۵.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است