search
menu

هتل Park Inn by Radisson Atasehir Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn by Radisson Istanbul Atasehir
امکانات و خدمات عمومی هتل پارک این بای رادیسون آتاشهیر استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Park Inn by Radisson Istanbul Atasehir


در قلب منطقه تجاری آتاشهیر استانبول یکی از هتل های برند زنجیره ای رادیسون با نام پارک این قرار گرفته که به دلیل فاصله ۳۰ دقیقه ای خود از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول گزینه فوق العاده ای برای اهالی کسب و کار به نظر می رسد. این هتل ۴ ستاره امکانات و خدماتی مطابق استانداردهای بین المللی را فراهم کرده تا مهمانانش اقامت خوش و خاطره انگیزی داشته باشند و در این کار خود موفق هم بوده چرا که تعداد مهمانان وفادار Park Inn by Radisson Istanbul Atasehir بیشتر از دیگر هتل ها و مراکز اقامتی استانبول است.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک این بای رادیسون آتاشهیر استانبول


سیستم تهویه مطبوع و اتاق تلویزیون از امکانات عمومی هتل پارک این هستند. پارک این به دلیل فاصله کم خود تا فرودگاه برای تجار و اهالی کسب و کار گزینه اقامتی مناسبی است و هتل برای راحتی این دسته از مهمانان علاوه بر دستگاه های فکس و فتوکپی، تجهیزات و امکانات برگزاری جلسه و میتینگ را فراهم کرده است. در صورت درخواست اینویس هم ارائه خواهد شد.
این هتل برای مهمانان سالمند و نیازمند ویلچر خود نیز امکانات خاص و ویژه ای در نظر گرفته که رمپ ورودی یکی از آن هاست. بین طبقات آسانسور قرار گرفته و در اتاق ها روشویی ها و سرویس های بهداشتی مطابق با استانداردهای ویلچر تعبیه شده است. پارک این گرچه از مرکز شهر کمی دور است اما این دلیل نگرانی هاتان نباشد چون هتل دارای سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار، دوربین مدار بسته در داخل و خارج از هتل، کپسول آتش نشانی و نگهبانی ۲۴ ساعته است. برای مهمانانی که رانندگی با خودروی شخصی را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح داده اند پارکینگ رایگان و نگهبانی شده ای در نظر گرفته شده است. برای انجام امور صرافی و تبدیل ارز نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت چون پارک این چنین خدماتی را برایتان ارائه خواهد داد.
خانواده های دارای کودک می توانند از خدمات پرستاری/ نگه داری از کودک هتل استفاده کنند و اگر قصد بازدید از جاذبه یا برنامه خاصی را دارید می توانید از هتل درخواست کنید تا بلیط مخصوص برنامه های سرگرمی و جاذبه ها را برایتان تهیه کنند. خدمات تور، خدمات کانسیرج، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، خدمات واکس کفش، خدمات اتوپرس، فضای مخصوص سیگار از دیگر امکانات پارک این بای رادیسون هستند. کارکنان هتل همواره آماده کمک و راهنمایی مهمانان بوده و به زبان های انگلیسی و ترکیه ای آشنا هستند.

اتاق های هتل


استفاده از رنگ های سرزنده و شاداب به خوبی در طراحی ۱۲۷ اتاق هتل پارک این استفاده شده است. پارک این ۶ نوع اتاق مختلف را در اختیار مهمانانش گذاشته تا مطابق با نیاز خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنند. تمامی اتاق ها عایق صدا و دارای مبلمانی شیک و امکاناتی خوب بوده و در صورت درخواست امکانات اتاق VIP در اختیار مهمانان قرار داده خواهد شد. اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده و اتاق های بدون آلرژی از انواع اتاق های این هتلند.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های پارک این بای رادیسون استانبول دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. اینترنت پر سرعت و رایگان هتل داخل واحدهای اقامتی قابل دسترس است و برای مهمانان چای/ قهوه خور دستگاه چای/ قهوه ساز در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. همه اتاق ها دارای فضای نشیمن و حمام خصوصی اتاق ها دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. برای آسایش خاطر مهمانان در تمامی اتاق ها صندوق امانات نیز قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانان می توانند در بخش اسپا از امکاناتی مانند سونا و اتاق بخار استفاده کنند. هتل فاقد استخر است اما می توانید به جایش از حمام ترکی سنتی هتل استفاده کنید. ورزشکاران می توانند در باشگاه ورزشی مجهز هتل تحت نظر مربی خصوصی تمرینات خود را دنبال کنند. هتل دارای اتاق بازی است.

رستوران هتل


رستوران هتل به صورت بوفه و لاکارته غذاهای ترکی را سرو می کند و اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید، می توانید نوع رژیم خود را به اطلاع هتل رسانده و غذای مورد نظر خود را نوش جان کنید. غذای مخصوص کودک و صبحانه در اتاق دیگر خدمات رستوران هتل هستند.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است