search
menu

هتل Park Hyatt Macka Palas Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Hyatt Istanbul - Macka Palas
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل پارک حیات ماکا پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Hyatt Istanbul - Macka Palas


هتل پارک حیات استانبول ماکا پالاس هتلی ۵ ستاره و لوکس در منطقه شیک و مسکونی نشان تاشی است. نشان تاشی منطقه ای است که بیشتر به خاطر بوتیک ها و مغازه های مختلفی که محصولات انواع برندهای محلی و بین المللی را عرضه می کنند شناخته شده است. محبوبیت این منطقه به اندازه ای است که نیمی از افراد تنها برای بازدید از آن بلیط هواپیما استانبول تهیه می کنند. مغازه های رنگارنگ از یک سو و کافه ها از سویی دیگر نشان تاشی را نه تنها به پر انرژی ترین و بهترین منطقه برای پیاده روی بلکه برای اقامت هم تبدیل کرده است. به همین دلیل هتل های نسبتا زیادی در همین منطقه وجود دارد اما به جرات می توان گفت بهترین آن ها هتل پارک حیات استانبول ماکا پالاس است. این هتل لوکس و ۵ ستاره با ارائه خدمات و امکانات مختلف اقامتتان در استانبول را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل Park Hyatt Macka Palas Istanbul چندین نوع واحد اقامتی از اتاق های کینگ گرفته تا سوئیت پرزیدنتال دارد. برخی از اتاق ها مانند اتاق پرمیوم حمام ترکی کوچکی دارند و برخی دیگر مانند سوئیت پارک تراس، دارای تراس هستند. ترکیب معماری سنتی بنا با طراحی داخلی خلاقانه فضای مدرن و جالبی را ایجاد کرده است. اتاق های هتل پارک حیات استانبول دارای فضایی بزرگ و مجهز به امکاناتی مانند حمام دلوکس هستند. منظره پیش روی اتاق های هتل نمایی زیبا از شهر است. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود.

رستوران های هتل


هتل پارک حیات ماکا پالاس استانبول تنها یک رستوران به نام «پرایم» دارد که در دو وعده نهار و شام پذیرای مهمانان است. این رستوران تلاش می کند تا با تهیه مواد اولیه تازه و سالم غذاهایی مغذی و سالم در اختیار مهمانان هتل قرار دهد. منوی رستوران پرایم به صورت لاکارته است. البته در صورت تمایل می توانید سری هم به رستوران ها و کافه های اطراف هتل بزنید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل لاکچری پارک حیات ماکا پالاس استانبول برای سرگرم شدن مهمانان اهل ورزش و فعالیت خود باشگاه مجهزی را تدارک دیده است تا این دسته از مهمانان با انجام فعالیت و سوزاندن کالری ها تناسب اندام خود را در طول سفر هم حفظ کنند. از آن جایی که پس از ورزش احتمال خستگی و کوفتگی عضلات وجود دارد، در بخش دیگر هتل خدمات ماساژ و اسپا ارائه می شود تا کمک کند خستگی یک ورزش عالی از تن مهمانان دور شود. اتاق بخار، جکوزی و سونا از دیگر خدمات و امکانات هتل هستند.

خدمات و امکانات هتل


Park Hyatt Istanbul برای آسایش و راحتی مهمانانش خدمات و امکاناتی مطابق با استانداردهای بین المللی را ارائه می دهد. مهمانان پارک حیات در سرتاسر هتل به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت و از خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات پرستاری از کودک و خدمات شاتل فرودگاهی استفاده خواهند کرد. صاحبان حیوانات خانگی قطعا به دنبال فرصتی برای سفر با حیوان خانگی خود هستند شاید مشکلی در خرید بلیط هواپیما نداشته باشند، اما پیدا کردن هتلی که اجازه اقامت حیوان خانگی را بدهد چالشی نسبتا بزرگ است. این دسته از مهمانان می توانند با خیالی آسوده همراه حیوان خانگی خود در هتل پارک حیات اقامت داشته باشند (اقامت حیوانات ممکن است شامل هزینه اضافه باشد). پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی، روزنامه، خدمات برای سالمندان و افراد توان یاب، اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار از دیگر خدمات و امکانات موجود در این هتل هستند.

فاصله هتل پارک حیات ماکا پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه مترو عثمان بی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی بشیک تاش: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است