search
menu

هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES
امکانات و خدمات عمومی هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES


هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس، هتلی سه ستاره و مجلل در شهر زیبا و تاریخی استانبول است. هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به دو ایستگاه مترو نزدیک است. یکی از مزیت‌های هتلOTTOMAN BY ONAS SUİTES این است که با فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۲.۷ کیلومتر فاصله دارد و اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، به راحتی می‌توانید به هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس برسید. چندین مرکز خرید متنوع در اطراف هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس استانبول وجود دارد که می‌توانید با آسودگی خیال به خرید و تفریح بروید و در مدت زمان کوتاهی به هتل اوتومن بازگردید و استراحت کنید. برای خرید انواع اجناس با قیمت‌های مناسب می‌توانید به اوت لت های استانبول نیز مراجعه کنید. در طول سفر خود در شهر استانبول و اقامت در هتل Ottoman by Onas suites حتما از برج دختر استانبول هم بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس


امکانات فراوان و با کیفیت بالایی در هتل اتومن بای اوناس سوئیتس وجود دارد که اقامتی به یادماندنی و آسوده را برای شما به ارمغان می آورد. هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES دارای لابی دنج، رستوران، استخر سر پوشیده، اینترنت وای فای رایگان و قابل دسترس در تمام نقاط هتل، پارکینگ، آسانسور، زمین بازی کودکان و سالن زیبایی است.
علاوه بر این موارد اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید و می خواهید کمی ورزش کنید تا روحیه تان عوض شود به باشگاه ورزشی هتل اتومن بای اوناس سوئیتس بروید و حتما سری هم به اسپا، ماساژ، سونا و حمام سنتی بزنید که فرصتی مناسب برای تازه کردن روحیه و انرژی است. خدماتی که هتل Ottoman by Onas suites ارائه می‌کند شامل مواردی هستند از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات ویژه برای معلولین، دستگاه خود پرداز، شاتل سرویس و نگهداری از چمدان. همچنین خدمات نظافتی که در هتل اتومن بای اوناس سوئیتس استانبول در دسترس مسافران است شامل نظافت روزانه، خشکشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو دارید، از هتل اتومن بای اوناس درخواست تاکسی بدهید تا با راحتی بیشتری به فرودگاه برسید. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل اتومن بای اوناس سوئیتس توانایی صحبت کردن به زبان انگیسی، عربی، روسی و آلمانی دارند. شما با اقامت در این اقامتگاه مدرن و راحت، آرامش، شادی و آسودگی را تجربه می‌کنید.

اتاق های هتل


سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES با طراحی مدرن و دکوراسیونی جذاب و چشم‌نواز بدین شرح هستند: اتاق دلوکس دابل، اتاق باجت دابل، اتاق دلوکس تویین با بالکن و اتاق دلوکس دابل با بالکن. همچنین اتاق ویژه عروس و داماد و اتاق‌های خانوادگی هم در هتل اتومن بای اوناس استانبول موجود است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل اتومن بای اوناس استانبول امکانات و وسایل فروانی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را تجربه کنند و کمبودی را حس نکنند. امکانات هتلOTTOMAN BY ONAS SUİTES شامل تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، صندلی، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، ماشین لباسشویی، سشوار و سیستم اطفا حریق است. فراموش نکنید که در اتاق های هتل اتومن بای اوناس سوئیتس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می توانید به فضای باز یا مکان مخصوص سیگار کشیدن بروید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مدرن اتومن بای اوناس از امکانات تفریحی و سرگرمی خوبی که تامین شده‌است استفاده کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. امکاناتی که در هتل OTTOMAN BY ONAS SUİTES قرار دارند که خستگی‌های شما را می زدایند، شادابی و طراوت و سرخوشی را به شما هدیه می‌دهند شامل مواردی هستند از جمله: استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، حمام ترکی و اتاق بخار. کودکان می‌توانند ساعاتی شاد و مفرح را در زمین بازی بگذرانند و همچنین اگر علاقه به دوچرخه‌سواری دارید، هتل اتومن بای اوناس سوئیتس تور دوچرخه‌سواری برگزار می‌کند.

رستوران هتل


رستوران هتل اتومن بای اوناس سوئیتس دارای رستورانی شیک و دنج با نام (Han Restoran) است که می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود به صورت بوفه و یا منو خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را به سبک آشپزی گریل، کبابی و ترکی را میل کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید. همچنین می‌توانید در فضای باز در محوطه‌ای که با گل‌ها و گیاهان سرسبز و زیبا تزئین شده اند، در کافی‌شاپ بنشینید.

فاصله هتل اوتومن بای اوناس سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آتلانتیس استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید ویا پورت آسیا استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک گولت استانبول: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پیست اتومبیل‌ رانی اینتر سیتی استانبول پارک: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل پندیک استانبول: ۱۷.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی مارینا استانبول: ۲۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است