search
menu

هتل Osmanhan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Osmanhan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل عثمان هان
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عثمان هان از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Osmanhan Hotel Istanbul


هتل عثمان هان استانبول از هتل های مقرون به صرفه و ۳ ستاره شهر است که در پشت مسجد سلطان احمد واقع شده است. اگر بخواهید بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول در هتلی اقامت داشته باشید که رو به تنگه بسفر باشد، هتل عثمان هان گزینه خوبی خواهد بود. این هتل که در ساختمانی به سبک عثمانی فعالیتش را آغاز کرده با بافت قدیمی شهر هارمونی زیبایی به وجود آورده است و با اقامت در این هتل به اندازه چند دقیقه پیاده روی با کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد فاصله خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل عثمان هان


اگر کنجکاوید تا بدانید زندگی به سبک عثمانی و در خانه های عثمانی چگونه بوده می توانید هتل عثمان هان را رزرو کنید. این هتل یک هتل نقلی و کوچک است که از آخرین خانه های پر زرق و برق عثمانی به حساب می آمد و بعد از تغییراتی در آن تبدیل به هتل شد. بیش از یک دهه از فعالیت این هتل می گذرد و در طول فعالیتش از آن دست هتل هایی بوده که همواره مهمانانش آن را به عنوان بهترین هتل ۳ ستاره شهر به گردشگران دیگر معرفی کرده اند. هتل عثمان هان با اینکه امکانات فراوانی ندارد ولی خدمات بسیار متنوعی به مهمانانش ارائه می دهد. هتل دارای اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و آشپزخانه ای عمومی است. از تراس پشت بام هتل Osmanhan چشم اندازهای زیبایی از بسفر و بناهای تاریخی استانبول دیده می شود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این هتل نقلی و کوچک در مجموع ۷ اتاق دارد که در قالب اتاق های استاندارد دبل و تویین و دلوکس دبل ارائه می شوند. اتاق های طبقه همکف نیز دبل هستند و در همه آن ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، اتو و کمد در اختیار مهمانان قرار می گیرند. این هتل ۴ طبقه فاقد آسانسور است ولی پرسنل خوش برخورد آن در حمل چمدان به مهمانان کمک می کنند. دکوراسیون داخلی اتاق ها و امکاناتشان نیز بازتاب کننده خانه های لوکس عثمانی هستند و از پنجره آن ها چشم انداز دریا پیداست. ضمنا اتاق های هتل عایق صدا هستند و برخی از آن ها برای کسانی که آلرژی دارند، اختصاص یافته است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل عثمان هان کلاس های آشپزی و آشنایی با فرهنگ محلی استانبول برگزار می شود که در صورت پرداخت هزینه می توانید در آن ها شرکت کنید. امکان حضور در تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی هتل نیز با هماهنگی قبلی وجود دارد. این هتل برای گشت و گذار بهتر در استانبول در امر تهیه بلیط جاذبه ها کمکتان می کند و خدمات تور نیز ارائه می دهد. با اینکه با کمی پیاده روی می توان به جاذبه ها و مراکز خرید این منطقه دسترسی داشت و حتی ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز در فاصله کمی از هتل واقع شده اند ولی برای راحتی بیش تر می توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. در محوطه بیرون هتل فضایی برای هم نشینی آماده شده که وقتی هوای بیرون خنک باشد، می توان لحظات خوبی را آنجا سپری کرد. میوه و شیرینی هایی که در اتاق های هتل گذاشته شده اند، رایگان نیستند.

رستوران هتل


هتل عثمان هان فاقد رستوران است ولی صبحانه های متنوع و باکیفیتی را در تراسش سرو می کند؛ جایی که همراه با صرف صبحانه چه در فضای سربسته شیشه ای یا فضای آزاد تراس می توان گوش به مرغان دریایی سپرد و از صبحانه لذت برد. صبحانه های هتل به سبک بوفه سرو می شوند و بعد از صرف آن می توانید روزی پرانرژی را برای خرید، تفریح و ماجراجویی در استانبول شروع کنید. با اینکه Osmanhan Hotel دارای خدمات روم سرویس است و می توانید غذاهای خود را در اتاقتان میل کنید یا در آشپزخانه کوچکش غذای محبوب خود را طبخ کنید ولی شکم گردی در استانبول و به خصوص در این منطقه که مملو از رستوران های متنوع است، تجربه جالبی برایتان خواهد بود.

فاصله هتل عثمان هان از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا دریای مرمره: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است