search
menu

هتل ORYAPARK Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ORYAPARK Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ORYAPARK Residence Istanbul


هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول، یک مجتمع مسکونی و تجاری در منطقه عمرانیه استانبول است که به داشتن واحدهای شیک، مدرن و مجهز معروف است. بسیاری از مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای اقامت طولانی مدت خریداری می کنند، می توانند یکی از واحدهای این رزیدانس را اجاره کرده و از امکانات متنوع رفاهی آن بهره مند شوند. موقعیت مکانی هتل در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و یکی از مناطق باکلاس استانبول به حساب می آید. در نزدیکی هتل آپارتمان اوریا پارک رزیدنس ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارند که برای جابجایی در سطح شهر بهترین گزینه هستند. همچنین، مهمانان برای رفتن به قسمت اروپایی استانبول و بازدید از جاذبه های تاریخی همچون کاخ دلمه باغچه، مسجد اورتاکوی، خیابان استقلال، نشان تاشی و ... می توانند از فری بوت ها (کشتی های مسافربری) استفاده کنند و از مسیر آبی خود در دریای مرمره لذت ببرند. مهمانان با رزرو هتل ORYAPARK Residence Istanbul اقامت فوق العاده راحت و دلچسبی خواهند داشت و خود را همچون در خانه خودشان احساس خواهند کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول


در هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در اتاق های هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و پذیرش 24 ساعته به طور شبانه روزی در لابی آماده پاسخ به سوال ها و نیازهای مهمانان است. مهمانان می توانند برای دریافت هرگونه خدمات و غیره به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. طبقات بنا توسط آسانسور قابل دسترس هستند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مینی مارکت وجود دارند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحدها با امکانات شیک و مدرن در هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول طراحی شده‌اند. مهمانان می توانند با توجه به نیازهایشان واحد مد نظر خود را رزرو کنند. دکوراسیون واحدهای هتل بسیار جذاب و دلباز بوده و با اسباب و اثاثیه مدرن و اکسسوری های زیبا و باکلاس چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگی‌های هماهنگ در طراحی و چیدمان واحدها به کار گرفته شده‌اند و اتمسفر نشاط و آرامش بخش به فضای درون بخشیده اند. قطعا مهمانان از آرامش و راحتی واحدهایشان بسیار لذت می برند. کف واحدها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. واحدها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس شنیده نمی‌شود و مهمانان را اذیت نمی کند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول ساعت ۱۶ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۱۱ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. علاوه برای این، آشپزخانه های کوچکی داخل اتاق ها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، سینک ظرفشویی، یخچال، کابینت، میز ناهارخوری، لوازم پخت و پز، ظروف پذیرایی و ... هستند. مهمانان می توانند مواد غذایی اولیه را از مارکت تهیه و خودشان در آشپزخانه آشپزی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای کودکان که تفریح و سرگرمی جزو موارد مهم و اساسی به حساب می آید، زمین بازی در نظر گرفته شده است تا در کنار دوستان خود به سالم ترین و ایمن ترین روش بازی کنند. زمین های باز هم در فضای باز و هم فضای سرپوشیده قابل دسترس کودکان هستند. برای بزرگسالان نیز زمین تنیس و بیلیارد فراهم شده تا در اوقات بیکاری و فراغت خود را سرگرم کنند. از آن جایی که ورزش شنا برای تمام گروه های سنی محبوب و دوست داشتنی است، دو استخر روباز و سرپوشیده نیز طراحی شده اند. استخر روباز به طور فصلی و استخر سرپوشیده در تمام سال قابل استفاده است. در اطراف استخرها تخت و چتر آفتاب تعبیه شده اند. برای مهمانان ورزشکار نیز یک سالن بدنسازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند تمرینات خود را به طور مرتب و روزانه انجام دهند.

فاصله هتل اوریا پارک رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ماهی بشیکتاش استانبول: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۹٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه استانبول: ۹٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است