search
menu

هتل Oriella Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oriella Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوریلا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوریلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Oriella Hotel Istanbul


هتل اوریلا استانبول از هتل‌های اقتصادی شهر است که در فاصله کمی از میدان تقسیم واقع شده است. این فاصله را می‌توان با چند دقیقه پیاده‌روی طی کرد. نزدیکی به میدان تقسیم یعنی اقامت در مرکز شهر و دسترسی به رستوران‌ها و کافه‌های معروف و همچنین مراکز خرید استانبول. بوتیک هتل اوریلا در واقع ساختمان قدیمی به سبک یونانی است و به تازگی بازسازی شده است. کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده‌اند، به خاطر موقعیت مکانی هتل و نرخ اقامتی ارزانش، بوتیک هتل اوریلا را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال سفر مقرون به صرفه‌ای هستید، هتل Oriella گزینه مناسبی است. در سفر به استانبول حتما از غذاهای خیابانی استانبول امتحان کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوریلا


با اینکه پرسنل هتل اوریلا میزبانی خوبی از مهمانانشان دارند ولی خدمات‌رسانی هتل چندان تعریفی ندارد و فقط گاهی عملکرد رضایت‌بخشی دارد. در صورتی که هتل به امور نظافتی اتاق‌ها رسیدگی بیش‌تری داشته باشد، محبوبیت بیش‌تری پیدا خواهد کرد. هتل فاقد پارکینگ است ولی پارکینگ عمومی رایگانی در مجاورت هتل قرار دارد. اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته و لاندری از جمله خدماتی هستند که مهمانان هتل اوریلا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر همچون مسجد سلطان احمد، کاخ دلمه باغچه و مسجد ایاصوفیه باید از سرویس حمل و نقل عمومی استفاده کنید که در کمتر از ۱۰ دقیقه به بافت تاریخی شهر می‌رسید.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این هتل ۵ طبقه در مجموع ۳۰ اتاق دارد که در قالب اتاق‌های دلوکس، خانواده و استودیو ارائه می‌شوند. اتاق‌های خانواده هتل اوریلا ۲ خوابه بوده و دارای آشپزخانه کوچک مجهزی هستند. برخی از اتاق‌های دلوکس نیز بالکنی اختصاصی دارند. در همه اتاق‌های هتل امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق، کمد، چای ساز و یخچال گنجانده شده است و حمام‌های آن دارای حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. هر کدام از اتاق‌های Oriella Hotel به سبک متفاوتی دکور شده‌اند و در جزئیات دکوراسیون آیتم‌های سنتی و تاریخی نیز به کار رفته است. ساختمان هتل دارای آسانسور بوده و دسترسی به تمامی اتاق‌ها راحت است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل اوریلا از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را شروع کرده و پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده را برای کادر خود انتخاب کرده است. این پرسنل با چندین زبان‌ آشنایی دارند و ارتباط با آن‌ها بسیار راحت است. مهمانان هتل اوریلا برای گشت و گذار در استانبول می‌توانند از خدمات تور و تهیه بلیط هتل استفاده کنند و در صورتی که سریع‌تر از موعد مقرر به هتل رسیدند، می‌توانند چمدان‌های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند. لابی هتل مکان دنج و راحتی برای نشستن و انتظار است و مجهز به تلویزیون و روزنامه‌های رایگان است. از این گذشته در طول انتظار خود می‌توانید از اینترنت رایگان لابی نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


هتل اوریلا استانبول دارای یک سالن غذاخوری است که صبحانه‌های خود را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه رایگان نیست و باید برای صبحانه هزینه‌ای پرداخت شود. به همین جهت توصیه می‌شود بیش‌تر وعده‌های خود را در بیرون از هتل و در رستوران‌های محبوب اطراف میدان صرف کنید. البته هتل اوریلا در ساعات محدودی از شبانه روز خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌دهد. رستوران‌هایی مثل Bab-I ali، کافه اسمر و Anakya Mutfagi در فاصله کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی با هتل واقع شده‌اند و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

فاصله هتل اوریلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است