search
menu

هتل Nusretbey Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nusretbey Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نصرت بی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نصرت بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nusretbey Hotel Istanbul


هتل نصرت بی، هتلی سه ستاره و به‌صرفه و متناسب با اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی است که در شهر تاریخی و پر رمز و راز استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل نصرت بی استانبول یک بوتیک هتل است که جلوه‌های چشم‌گیر معماری قرن نوزدهم در دوره عثمانی را نمایش می‌دهد که از سال ۲۰۱۹ با تغییراتی، تبدیل به یک اقامتگاه اقتصادی و راحت شده است که ترکیبی از سنت و مدرنیته را ارائه می‌کند. هتل Nusretbey Hotel در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های مشهور و تاریخی دسترسی خوبی دارد. اگر قصد داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، قابل ذکر است که هتل نصرت بی استانبول به دو ایستگاه قطار تراموا نزدیک است.
در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید؛ خوب است بدانید که به راحتی و در زمانی کوتاه می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل نصرت بی برسید. یکی از جاهای دیدنی استانبول که باید در طول مدت اقامت خود در هتل نصرت بی استانبول از آن بازدید کنید؛ آب انبار باسیلیکا استانبول است که یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی استانبول است. در واقع آب انبار باسیلیکا در سال‌های ۵۶۵-۵۲۶ میلادی در دوران امپراطوری بیزانس و به دستور ژوستینیانوس اول ساخته شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل نصرت بی استانبول


تجهیزات و امکانات هتل Nusretbey Hotel که برای اقامتی آسوده و شیرین تعبیه شده‌اند؛ شامل مواردی هستند از قبیل: آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران برای صبحانه، فکس و فتوکپی. خدمات خوبی که هتل نصرت بی استانبول ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، دسترسی معلولان، میز تور برای معرفی تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و مشخص و خدمات بلیط. همچنین اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل نصرت بی، تبدیل ارز انجام دهید. خدمات نظافتی که در هتل نصرت بی وجود دارد شامل نظافت روزانه، خشکشویی و لباسشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، برای رفت‌وآمد آسان از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل نصرت بی استانبول استفاده کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل نصرت بی وجود دارد. کارکنان مجرب که در هتل نصرت بی مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌هایی متنوع با طراحی و چیدمانی زیبا و منحصربه‌فرد در هتل نصرت بی استانبول قرار دارند که تجربه‌ای از اقامت در فضایی ترکیبی از سنت و معماری تاریخی و مدرن را برای شما فراهم می‌کند. انواع اتاق‌های هتل Nusretbey Hotel شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق دابل با تراسی وسیع و نمایی چشم‌گیر از شهر، اتاق اقتصادی دابل، اتاق استاندارد تویین، اتاق سوپریور دابل و اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. تمام اتاق‌های هتل نصرت بی استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Nusretbey Hotel نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ دنج هتل نصرت بی استانبول در فضایی دلنشین خوراک‌هایی لذیذ، مفصل و متنوع را در وعده صبحانه میل کنید و صبح‌هایی دل‌انگیز را آغاز کنید. همچنین می‌توانید میان‌وعده هم میل کنید و سپس با انرژی شهر پر رمز و راز استانبول را کشف کنید.

فاصله هتل نصرت بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است