search
menu

هتل Nova Plaza Park Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nova Plaza Park Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوا پلازا پارک استانبول

درباره هتل Nova Plaza Park Hotel Istanbul


هتل نوا پلازا پارک در منطقه بی اوغلو (Beyoğlu) استانبول، ۱.۵ کیلومتری خیابان استقلال، ۱.۹ کیلومتری میدان تقسیم و ۲.۳ کیلومتری مرکز کنگره استانبول واقع شده است.

امکانات رفاهی هتل


از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سالن پذیرایی ۲۴ ساعته و لابی همراه با اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در کنار آن خدمات نگهبانی ۲۴ ساعته، بلیط و تبادل ارز برای مهمانان ارائه می‌گردد. واحدهای هتل نوا پلازا پارک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. در این هتل حمام‌های اختصاصی نیز وجود دارند و منظره شهر از واحدهای این هتل به زیبایی قابل مشاهده است. همچنین، هر اتاق دارای یک محل نشستن است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل امکاناتی چون آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی را نیز فراهم کرده است.

خدمات هتل


گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول در هتل Nova Plaza Park Hotel Istanbul اقامت می‌کنند، می‌توانند از خدمات صبحانه هتل نیز استفاده کرده و لذت ببرند. باوجود مسلط بودن کارکنان هتل به زبان فارسی، ارتباط خوبی بین مسافران و کارمنان هتل برقرار است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. از جمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شوند، مثل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


برج گالاتا ۳ کیلومتر و کاخ دُلمه باغچه ۳.۷ کیلومتر از هتل نوا پلازا پارک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه استانبول است و هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان تدارک می‌بیند. تنها در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید. به خیابانی که مملو از مراکز خرید است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید. جالب است بدانید موقعیت هتل Nova Plaza Park Hotel Istanbul از طرف زوج‌هایی که به استانبول سفر کرده‌اند، مورد پسند واقع شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوا پلازا پارک استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم:‌ ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال:‌ ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ایاصوفیه: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است