search
menu

هتل Nokta Suites Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nokta Suites Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل نوکتا سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوکتا سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nokta Suites Hotel


هتل نوکتا سوئیتس، هتلی سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و تماشایی استانبول است. هتل Nokta Suites Hotel هتلی به‌صرفه و بسیار راحت است که برای اقامتی آسوده تعبیه شده‌است. هتل نکتا سوئیتس استانبول برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی خوش و در عین حال متناسب با بودجه متوسط داشته باشند و همچنین بیشتر ساعات روز را برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول اختصاص دهند و شب در هتل با آرامش استراحت کنند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید؛ خوب است بدانید که هتل نوکتا سوئیتس تا فرودگاه استانبول کمتر از ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدتی که در هتل نوکتا سوئیتس استانبول اقامت دارید؛ حتما از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول بازدید کنید؛ زیرا اثری به جا مانده از امپراتوری بیزانس است، از بزرگ ترین و باشکوه ترین کلیساهای دوران گذشته بود و یکی از پربازدید ترین جاذبه های استانبول است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوکتا سوئیتس


هتل نوکتا سوئیتس دارای لابی، رستوران، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل و پارکینگ رایگان است. خدمات خوبی که هتل Nokta Suites Hotel برای اقامت راحت و بدون مشکل و بدون کمبود مسافران ارائه می‌کند؛ شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، خدمات دربانی، خدمات ویژه دسترسی معلولان، خدمات شاتل، امکان اجاره خودرو، نظافت روزانه، خشکشویی، فکس و فتوکپی. یکی از ویژگی‌های خوب هتل نوکتا سوئیتس استانبول این است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای، حیوانات خانگی خود را هم در داخل هتل به همراه داشته باشید. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید؛ با ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل نوکتا سوئیتس رفت‌و‌آمد کنید تا نگرانی کمتری بابت تردد خود داشته باشید. شما به راحتی‌ می‌توانید با زبان انگلیسی با کارکنان مجرب هتل نوکتا سوئیتس استانبول صحبت کنید.

اتاق های هتل


در هتل نوکتا سوئیتس اتاق‌های متنوعی وجود دارد که متناسب با اقامتی آسوده و بدون دغدغه طراحی شده‌اند. هر یک از ۱۸ اتاق و سوئیت هتل Nokta Suites Hotel دارای چیدمانی چشم‌نواز و تجهیزاتی عالی هستند که آسایش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. انواع اتاق‌های هتل نوکتا سوئیتس استانبول شامل اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، سوئیت دو نفره با یک تخت دابل بزرگ و سوئیت خانوادگی هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نوکتا سوئیتس استانبول وسایل کامل و مناسب با اقامتی خوش و با آسودگی خیال وجود دارد. انواع امکاناتی که در اتاق‌های هتل Nokta Suites Hotel به آنها دسترسی دارید بدین شرح است: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام از جمله صابون، مبلمان، کمد لباس، تهویه مطبوع، میز، صندلی، کتری برقی،‌ دمپایی، تلفن، وسایل اتو کردن، میز تحریر و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نوکتا سوئیتس استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید اما در مکان مشخص شده آن در هتل امکان سیگار کشیدن را دارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در جلوی هتل نوکتا سوئیتس در فضای باز چندین میز و صندلی وجود دارد که می‌توانید در هوایی مطلوب و تازه پس از گشتی حسابی در شهر دیدنی استانبول، بنشینید و استراحت کنید. برای داشتن ساعاتی مختص تمرکز و کتاب خوانی، در هتل Nokta Suites Hotel یک کتابخانه قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در هتل نوکتا سوئیتس استانبول، برای کودکان هم سرگرمی‌هایی فراهم شده‌است؛ مانند وسایل بازی، بازی‌های فکری و همچنین شبکه‌های تلویزیونی کودکان.

رستوران هتل


در رستوران شیک و دنج هتل نوکتا سوئیتس استانبول، خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را میل کنید و در جو و فضایی دلنشین و صمیمی، در کنار همسفران و یا خانواده خود اوقاتی دلپذیر و به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل نوکتا سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پلیکان استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کوچوک چکمجه استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل فلوریا استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است