search
menu

هتل Nish Palas Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nish Palas Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیش پالاس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل نیش پالاس
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
فاصله هتل نیش پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nish Palas Istanbul


هتل نیش پالاس هتلی ۵ ستاره، مجلل و شیک است که در منطقه فاتح استانبول و در ۷ کیلومتری پل بسفر واقع شده است. این هتل به دلیل قیمت مناسب، نزدیک بودن به مراکز تاریخی و تفریحی و دسترسی آسان به مرکز شهر مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. کاخ دولما باغچه و برج گالاتا از مکان های دیدنی قابل توجه هستند و مسافرانی که قصد خرید دارند ممکن است بخواهند از بازار مصر و بازار بزرگ نیز دیدن کنند. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول را داشته باشید، هتل Nish Palas Istanbul یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیش پالاس استانبول


هتل نیش پالاس دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، رستوران و کافی شاپ است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، اجاره خودرو و امکانات نگهداری چمدان را نیز ارائه می دهد. در این هتل ویلچر نیز برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند، وجود دارد. در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۱۳ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل نیش پالاس


این هتل دارای ۴۵ اتاق عایق صدا با امکانات متنوع است. اتاق های زیبای هتل دارای تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال های متنوع، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. تخت ها با ملحفه های پنبه ای پوشیده شده اند. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. نظافت اتاق های هتل نیش پالاس به صورت روزانه انجام می گیرد. امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز وجود دارد. هتل نیش پالاس دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق کینگ استاندارد، اتاق کینگ دلوکس، اتاق دبل دلوکس و اتاق تراس با نمای بسفر است. همچنین تخت های اضافی در صورت وجود، بستگی به اتاق انتخابی شما دارد.

امکانات رستوران هتل


میهمانان در هتل نیش پالاس استانبول می توانند یک صبحانه بوفه ای از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح میل کنند. همچنین امکان سرو غذاهای خوشمزه محلی و مدیترانه ای نیز در رستوران هتل فراهم شده است. بطری آب معدنی، میوه و شیرینی را می توانید با پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

امکانات رفاهی هتل


میهمانان نیش پالاس استانبول از یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته با امکانات عالی و فضای کنفرانس بهره می برند. برای حمل و نقل می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هتل نیش پالاس امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. در این هتل و اتاق های آن کشیدن سیگار ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و کافی شاپ است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با پرسنل خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند، خاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل نیش پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری جواهر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دولما باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است