search
menu

هتل Nidya Galataport Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nidya Galataport Istanbul
امکانات عمومی هتل نیدیا گالاتاپورت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیدیا گالاتاپورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nidya Galataport Istanbul


هتل چهارستاره نیدیا گالاتاپورت یکی از هتل های نزدیک تنگه بسفر در شهر استانبول است. این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌ های گردشگری و مراکز تفریحی و تجاری استانبول داشته و به دلیل نزدیکی به خیابان مشهور استقلال در مکانی نزدیک به کافه، رستوران‌، مراکز خرید و گالری‌‌ های متعدد قرار گرفته است. فاصله هتل Nidya Galataport تا فرودگاه آتاتورک حدودا ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول حدودا ۵۰ کیلومتر است که برای دسترسی به هرکدام از فرودگاه ها، شاتل فرودگاهی در این هتل دایر است که با پرداخت هزینه مربوطه می توانید از این خدمات بهره مند شوید، بنابراین همین حالا با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر سفری رویایی به این خطه را آغاز کنید. از هتل نیدیا گالاتاپورت در عرض ۱۰ دقیقه به میدان تقسیم خواهید رسید و بدین جهت یکی از پرطرفدارترین هتل های شهر استانبول این هتل است. مراکز تجاری و خرید و مراکز تاریخی و تفریحی استانبول در نزدیکی این هتل واقع شده اند، در واقع می توان گفت اقامت در هتل Nidya Galataport به گونه ای است که هم برای مسافران کاری و هم مسافران تفریحی گزینه مناسبی است.

امکانات عمومی هتل نیدیا گالاتاپورت استانبول


از امکانات ارائه شده در هتل نیدیا گالاتاپورت می توان به اینترنت وای‌ فای رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی و اتو با هزینه مجزا اشاره کرد، همچنین در ادامه بهتر است بدانید که خدماتی نظیر میز راهنمای تور، اتاق چمدان، تبدیل ارز انجام می گیرند. در محوطه هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد که از بالکن های موجود در اتاق ها می توانید از این منظره لذت ببرید. قسمت پذیرش ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی به مسافران عزیز است. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.
توجه داشته باشید که این هتل مجهز به پارکینگ نبوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در خیابان های اطراف می توانند ماشینشان را پارک کنند. آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، لازم به ذکر است که در هتل Nidya Galataport امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. پرسنل هتل نیدیا گالاتاپورت به زبان های آلمانی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و ترکی صحبت می کنند. اگر به قصد سفرکاری عازم استانبول می شوید، جای نگرانی نیست، زیرا در این هتل امکان برگزاری جلسه و کنفرانس با هزینه مجزا در مرکز بیزینس فراهم گردیده است، بنابراین هرچه زودتر نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید و سفری پربار به این شهر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در هتل Nidya Galataport می توان به مرکز اسپا، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار و سالن بدنسازی اشاره کرد. همچنین خدمات ماساژ نیز در این هتل انجام می گیرد که بعد از گشت و گذار روزانه به آرامش خواهید رسید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های این هتل دارای سبکی مدرن هستند و چیدمان زیبایی دارند، برخی از اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، سوئيت، سوئيت خانواده و اتاق توئين استاندارد و اتاق کلاس بیزینس. تمامی اتاق ها شامل امکاناتی مانند سیستم تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، میز و صندلی، کاناپه، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق هستند. حمام اختصاصی داخل اتاق های هتل Nidya Galataport نیز مجهز به دوش، وان، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید اما برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است.

رستوران هتل


صبحانه همه روزه به‌ صورت سلف سرویس سرو می‌ شود و رستوران موجود در این هتل Mares نام دارد که با چشم انداز زیبای خود انواع غذاهای محلی و بین‌ المللی در هر سه وعده سرو می کند. کافه هتل نیز Nidya Roof Cafe نام داشته و مخصوص غذاهای بین المللی است.

فاصله هتل نیدیا گالاتاپورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است