search
menu

هتل Nezahat Sultan Apart Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nezahat Sultan Apart Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل نزاهات سلطان آپارت استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل نزاهات سلطان آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nezahat Sultan Apart Hotel Istanbul


هتل نزاهات سلطان آپارت یکی از هتل‌های میان‌رده شهر استانبول است که در منطقه تاریخی فاتح قرار دارد. منطقه فاتح یکی از مناطق قدیمی شهر استانبول است و از جذابیت زیادی برای گردشگران برخوردار است. با اقامت در Nezahat Sultan Apart Hotel به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های استانبول نظیر برج گالاتا و آب‌انبار باسیلیکا بازدید نمایید. خرید بلیط هواپیما سفرمارکت راهی آسان و مطمئن برای سفر به این شهر جذاب است. با گشت‌وگذار در منطقه فاتح، کافه‌ها، بوتیک‌ها و جاذبه‌‌های فراوانی پیش رویتان خواهد بود. خوشبختانه هتل‌های فراوانی در این منطقه قرار دارد و هرکسی بسته به سلیقه و بودجه‌ی خود می‌تواند اقامتگاه موردنظرش را انتخاب نماید. نزاهات سلطان آپارت یکی از گزینه‌های مناسب برای سفرهای خانوادگی و اقتصادی است.

امکانات کلی هتل نزاهات سلطان آپارت استانبول


در هتل نزاهات سلطان آپارت به منظور ایجاد محیطی دل‌پذیر، امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و اتاق خانواده است. در قسمت پذیرش خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، ارائه‌ی فاکتور، کانسیرج، اتاق چمدان، خودپرداز، خدمات تور و صرافی ارائه می‌شود. باغ هتل فضای آرام و دل‌انگیزی برای استراحت و هم‌صحبتی با هم‌سفران دارد. خدمات نظافت روزانه در هتل نزاهات سلطان رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، اتو و خشک‌شویی استفاده نمایید. هتل نزاهات از هتل‌های چندزبانه استانبول به شمار می‌رود و به ۵ زبان انگلیسی، ترکی، عربی، اسپانیایی و روسی در آن مکالمه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد اقامتی به یادماندنی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. نزاهات سلطان آپارت افتخار پذیرایی از کودکان در تمام رده‌های سنی را دارد؛ و هزینه اقامت کودکان بالای ۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر از دیگر امکانات هتل Nezahat Sultan Apart Hotel Istanbul هستند. برای گردش در کلان‌شهر استانبول می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. در صورت نیاز به خدمات آرایشی و پیرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است فرودگاه‌ بین‌المللی صبیحه گوکچن و فرودگاه استانبول به ترتیب ۳۰ و ۳۴ کیلومتر با هتل فاصله دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل نزاهات سلطان آپارات دارای ۶ اتاق ساده و زیبا است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق خانواده متصل، اتاق خانواده اکونومی، اتاق دوبل اقتصادی، اتاق دوبل با بالکن و اتاق سینگل اقتصادی است. برخی از واحدها دارای آشپزخانه هستند و شما می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید غذای موردعلاقه‌تان را تهیه و نوش جان نمایید. درون آشپزخانه امکاناتی نظیر میز غذاخوری، کتری برقی، یخچال و وسایل شوینده قرار دارد. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی هتل Nezahat Sultan Apart Hotel Istanbul می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، میز، حوله، دمپایی، دستمال کاغذی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد. توجه داشته باشید که امکانات موجود در واحدهای اقامتی ممکن است متفاوت باشند و لازم است قبل از رزرو برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل نزاهات سلطان آپارت می‌توانید وعده‌های غذایی را داخل رستوران میل نمایید. منوی صبحانه شامل خوراکی‌های گیاهی و حلال است. برای صرف ناهار و شام گلچینی از غذاهای ترکی سرو می‌شوند. می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را از منو یا سلف‌سرویس انتخاب نمایید. نزاهات سلطان دارای یک کافه دنج هم هست که انواع دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ در آن سرو می‌شوند. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های محبوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که امتحانشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل نزاهات سلطان آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است