search
menu

هتل Nearport Hotel Sabiha Gokcen Airport Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nearport Hotel Sabiha Gokcen Airport Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیرپورت فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیرپورت فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Nearport Hotel Sabiha Gokcen Airport Istanbul


در بخش آسیایی استانبول و تنها با فاصله ۲ کیلومتری از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن هتل ۴ ستاره هتل نیرپورت فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول قرار گرفته که گاها با نام نیرپورت هتل هم شناخته می شود. فاصله کم هتل تا فرودگاه باعث شده تا نیرپورت ارزش و اهمیت وقت برای مهمانانش را دانسته و در نتیجه تمامی امکانات و خدمات خود را به نحوی ایجاد کند که مهمانان کمترین میزان اتلاف وقت را در کنار اقامتی راحت داشته باشند. با این حال هدف اصلی تان از خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول بازدید از مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول بوده بد نیست‌ سری به دیگر هتل های استانبول بزنید چون فاصله نیرپورت تا جاهای دیدنی استانبول حداقل ۱۰ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیرپورت فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول


با اینکه هتل نیرپورت تا مرکز شهر استانبول فاصله نسبتا زیادی دارد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هرآنچه که مهمانانش نیاز دارند را یکجا فراهم و آن را بی نیاز از خدمات شهری کند. رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات تبدیل ارز تنها بخشی از خدمات هتل Nearport Hotel Sabiha Gokcen Airport Istanbul هستند. اتاق های بدون سیگار، سیستم تهویه مطبوع، نهار بسته بندی شده، آسانسور و پارکینگ رایگان دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در نیرپورت به آن ها دسترسی خواهید داشت.
همانطور که گفته شد نیرپورت آسایش و رفاه مهمانانش را در اولویت قرار می دهد و به همین دلیل برای مهمانان این هتل که خودروی شخصی ندارند، خدمات کرایه خودرو ایجاد شده است. برای سالمندان و مهمانان توان یاب هتل نیز خدمات ویژه ای مانند رمپ ورودی، روشویی مطابق با ویلچر، سرویس بهداشتی با دستگیره و زنگ هشدار اورژانس در حمام ها ایجاد شده است.
مهمانان نیرپورت در بخش رسپشن و پذیرش هتل نیز خدمات مختلفی شامل خدمات تبدیل ارز، چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز بانکی و اکسپرس چک این/ چک اوت را دریافت خواهند کرد. بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و کارکنان آن به ۲ زبان ترکی استانبولی و انگلیسی آشنا هستند.
سالن همایش، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، دوربین مداربسته، زنگ خطر، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل نیرپورت هستند.

اتاق های هتل


نیرپورت در کل ۳ نوع اتاق مختلف شامل بیزنس روم، اگزکیوتیو روم و سوئیت دارد که تمامی واحدهای اقامتی آن عایق صدا، بدون سیگار و بدون آلرژی هستند. اتاق خانواده و سوئیت عروس نیز در صورت درخواست مهمانان آماد خواهد شد. خدمات روم سرویس به همه اتاق های هتل ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل فضایی باز با طراحی و دکوراسیونی مدرن دارند که مجهز به صندوق امانات و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و داری کتری برقی و مینی بارند. خط تلفن مستقیمی نیز برای برقراری تماس های بین المللی در اتاق ها وجود دارد. بخش حمام اتاق ها شامل حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


مهمانان هتل نیرپورت علاوه بر تراس و کتابخانه می توانند از خدمات بخش اسپا هتل شامل انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، حمام عمومی، حمام و سونا استفاده کنند. برای تفریح کودکان نیز امکاناتی مانند شبکه تلویزیونی کودک، کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی مخصوص کودکان ایجاد شده است.

رستوران هتل


نیرپورت دارای ۱ رستوران است که سرآشپز آن تلاش می کند تا غذاهای خوش مزه و باکیفیتی را دراختیار مهمانان قرار دهد و مهمانان می توانند در این رستوران انواع غذاهای بین المللی مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنند. غذای مخصوص کودک نیز با دریافت کمی هزینه اضافه در اختیار مهمانان قرار داده خواهد شد اما اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید، حتما آن را با هتل و رستوران هتل مطرح کنید تا غذایی مطابق با رژیم خود دریافت کنید.

فاصله هتل نیرپورت فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز اوت لت ویاپورت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو پندیک: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پیست اتومبییل رانی اینترسیتی استانبول پارک: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه یدی تپه: ۱۴.۱ کلیومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است