search
menu

هتل Myy Homes Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Myy Homes
امکانات و خدمات عمومی هتل مای هومز
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای هومز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Myy Homes


هتل مای هومز که با نام مای بوتیک “Myy Boutique” هم شناخته می شود، هتلی ۴ ستاره در منطقه پندیک استانبول است و حدود ۳۰۰ متر با خط ساحلی این منطقه فاصله دارد. این هتل که از معماری چشمگیری برخوردار است، در پسِ معماری منحصر به فردش اتاق های مجللی را برای میزبانی از کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریده اند، آماده کرده است. این هتل از تراس بالای پشت بامش چشم انداز زیبایی از دریای مرمره را به نمایش گذاشته است. پندیک شرقی ترین نقطه منطقه آسیایی استانبول است که چندین مجموعه تفریحی از جمله پندوریا و ویاپورت،‌ مراکز خریدی مثل ویاپورت، آتلانتیس و ماکیس و همچنین فرودگاه صبیحا گوکچن را در خود جای داده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای هومز


با ورود به لابی هتل مای هومز وارد دنیای مجلل کوچکی می شوید که با المان های خاصی دکور شده است. در واقع از نظر زیبایی بصری، هتل و امکاناتش جذابیت خاصی دارند ولی در طی این یک دهه ای که فعالیتش در عرصه هتلداری شروع شده به طور کامل رضایت مهمانانش را جلب نکرده و گاهی از نظر رسیدگی به امور نظافت، تنوع امکانات و نرخ اقامتی در حد انتظار مهمانان نبوده است. این هتل بیش تر به خاطر نزدیکی به فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن نزد خریداران بلیط هواپیما استانبول محبوب است و دارای رستورانی با غذاهای باکیفیت، پارکینگ و اینترنتی رایگان و همچنین اتاق های خانواده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل مای هومز استانبول دارای دکوراسیون مدرنی هستند و در اثاثیه آن متریال های باکیفیت چرمی و چوبی به کار رفته است اما در برخی از اتاق ها این اثاثیه کهنه شده اند و نیاز به جایگزینی دارند. ضمن اینکه متراژ برخی از اتاق های هتل بسیار کوچک بوده و مهمانان باید هنگام رزرو به این موضوع توجه کنند. این هتل دارای ۲ نوع واحد یعنی سوئیت و اتاق های دلوکس یا تویین است و در مجموع ۳۶ واحد اقامتی دارد. هیچ یک از این اتاق ها دیدی به دریای مرمره ندارند و فقط از تراس پشت بام هتل می توان نظاره گر دریا بود. امکاناتی که در اتاق های Myy Homes Hotel جای داده شده شامل تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، چای خشک رایگان، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار و تهویه مطبوع هستند. ضمن اینکه مهمانان می توانند لپ تاپ و اشیا گران قیمت خود را در داخل گاو صندوق اتاقشان جای دهند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل مای هومز با داشتن مرکز بیزینس که متشکل از چندین اتاق جلسه است، برای کسانی که به دنبال اهداف کاری به این شهر آمده اند، گزینه مناسبی به حساب می آید. در این هتل محوطه ای برای پیک نیک اختصاص داده شده و در ساعاتی از روز برنامه های جنگ و شادی و همچنین موسیقی زنده اجرا می شوند. برای گشت و گذار در شهر نیز خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل ارائه می شوند. این هتل دارای دستگاه های وندینگ نوشیدنی و اسنک است و مغازه ای برای خرید سوغاتی مهمانان در هتل وجود دارد. مهمانان در صورت تمایل می توانند از تجهیزات وی آی پی این هتل استفاده کنند. ضمنا مراسم ازدواج نیز در هتل مای هومز برگزار می شود و بیرون ساختمان و بخش های عمومی هتل دارای دوربین های مدار بسته هستند.

رستوران هتل


سرو صبحانه در هتل مای هومز به سبک بوفه نیست و مهمانان هیچ انتخابی برای صبحانه نخواهند داشت اما رستوران منوی انتخابی هتل دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته و از بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان آمده، پیداست که کیفیت غذاهای این رستوران خوب است. رستوران مای کباب و خانه استیک هتل Myy Homes در طبقه همکف هتل انواع غذاهای بین المللی را طبخ و سرو می کند و منوی مخصوصی برای کودکان دارد. البته در نزدیکی هتل رستوران های متعددی -با تنوع گسترده ای در منوی خود- وجود دارند که می توانند برای برخی از روزها و وعده ها گزینه مناسبی باشند. ضمنا هتل مای هومز دارای خدمات روم سرویس است.

فاصله هتل مای هومز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ساحل پندیک استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار پندیک استانبول: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک استانبول: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است