search
menu

هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل موکارناس پرا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل موکارناس پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul


هتل موکارناس پرا در بهترین نقطه استانبول یعنی در منطقه بی اوغلو واقع‌شده است. این منطقه قلب تپنده استانبول است و چندین مرکز خرید و رستوران در بی اوغلو وجود دارند که پیشنهاد می‌شود حتماً به این جاها سربزنید. هتل موکارناس پرا استانبول چهار ستاره است. شما نیز با انتخاب این هتل زیبا در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید از منطقه بی اوغلو بازدید کنید و خرید انجام دهید. در هتل موکارناس پرا دارای شاتل فرودگاهی بوده و حدوداً ۳۵ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul از این طریق آسان است، البته باید بابت شاتل فرودگاهی هزینه مجزا پرداخت کنید. با اقامت در هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul تا برج گالاتا ۱.۱ کیلومتر و تا برج ساعت دلمه باغچه ۲.۳ کیلومتر فاصله خواهید داشت. خیابان استقلال و میدان تکسیم نیز به هتل موکارناس پرا نزدیک هستند. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌ها خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل موکارناس پرا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در سراسر قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است و در این قسمت پرسنل در تلاش هستند تا مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی استانبول آشنا کنند و برنامه بازدید از این جاذبه‌ها را تنظیم کنند. به دلیل وجود روم سرویس در هتل هر ساعتی که مایل باشید، انواع خوراکی یا نوشیدنی قابل سفارش است تا در اتاقتان میل کنید. در این مجموعه پارکینگ وجود ندارد. در لابی هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان و خدمات باربری بهره‌مند شوید. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا استفاده کنید. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. دسترسی به تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. با توجه به اینکه در هتل موکارناس پرا به حیوانات اجازه ورود داده نمی‌شود، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که حیوان خانگی دارید، بهتر است قبل از رزرو این هتل در جریان باشید.

امکانات تفریحی هتل


این هتل مجهز به باشگاه بدنسازی بوده و انواع دستگاه‌های به روز در این مکان قرار داده‌شده است. در بخش سلامتی نیز می‌توانید از سونا با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در هتل موکارناس پرا ۶۱ اتاق مجهز وجود دارد و انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق اکسکیوتیو با حمام ترکی، اتاق دوبل دلوکس، سوئيت جونیور و سوئیت خانواده، اتاق کینگ سوپرییرر، اتاق دوبل یا تریپل زیرزمین. در اتاق‌های هتل موکارناس پرا سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. روزانه تمامی اتاق‌ها مرتب و نظافت می‌شوند. اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر استانبول را تماشا کنید، مطمئن باشید از این منطقه استانبول سیر نخواهید شد. تمامی اتاق‌های هتل Mukarnas Pera Hotel Istanbul شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، میز کار هستند. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله، شامپو، صابون و دستمال توالت هستند. برخی از واحدها در این هتل دارای بالکن هستند. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار داده نمی‌شود. در صورت کار با لپ‌تاپ نیز می‌توانید در میز مخصوص مشغول باشید.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس بوده و همه‌روزه در هنگام صبح سرو می‌شود.

فاصله هتل موکارناس پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید زارا: ۷۵۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است