search
menu

هتل Mr. Bird Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mr. Bird Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مستر برد استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مستر برد استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Mr. Bird Hotel Istanbul


هتل مستر برد استانبول از هتل های ۳ ستاره منطقه فاتح است که به خاطر نزدیکی به جاذبه های تاریخی استانبول گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر به حساب می آید. هتل مستر برد با دریای مرمره نیز فاصله بسیار کمی دارد و از برخی از اتاق های طبقات بالای آن می توان نظاره گر چشم اندازهای زیبایی از این دریا بود. اگر بلیط ارزان استانبول را خریداری کرده اید به دنبال اقامتگاه مقرون به صرفه ای هستید، هتل مستر برد گزینه مناسبی خواهد بود چون میزبانی این هتل از نظر عالیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل مستر برد استانبول


شاید به خاطر اینکه تعداد واحدهای اقامتی Mr. Bird Hotel محدود است، مدیریت و پرسنل این مجموعه به بهترین نحو ممکن از تک تک مهمانانشان میزبانی می کنند. به طبع میزبان هر چه خوش رو تر و خوش برخوردتر باشد، ساعات لذت بخشی را می توان آنجا سپری کرد. میزبانی هتل مستر برد هم زبانزد گردشگران خارجی شده است. با این نرخ اقامتی بهترین هتلی که در استانبول پیدا خواهید کرد، هتل مستر برد است. موقعیت مکانی آن نیز کاملا ایده آل است و هر آنچه نیاز داشته باشید در اطرافتان پیدا خواهید کرد. این هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل مستر برد استانبول تنها ۱۲ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق های سینگل، دلوکس دبل، دبل و اکونومی دبل ارائه می شوند. برخی از این واحدها بسیار کوچک و نقلی هستند ولی از نورگیری نسبتا خوبی برخوردارند. تمامی اتاق های هتل به سبک «انگلیش هوم» دکور شده اند و کف پوش پارکت دارند. رنگ های به کار رفته در المان های اثاثیه وجه تمایز اتاق هاست و می توان گفت ذوق هنری در نحوه چیدمان اتاق ها به وضوح دیده می شود. از جمله امکاناتی که در این اتاق ها در اختیار هر مهمان قرار می گیرد می توان به تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاو صندوق، سشوار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان اشاره داشت. افراد دارای آلرژی نیز می توانند در اتاق های مخصوص هتل مستر برد اقامت کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


گفتنی است که هتل Mr. Bird با حداقل امکانات بهترین بازخوردها را از سمت مهمانانش دریافت کرده است. البته امکانات و خدمات هتل در حد همان هتل های ۳ ستاره بوده و چیزی کم ندارد. همانطور که ذکر شد، این هتل به همت تجربه خود کادری حرفه ای آموزش داده و پرسنل هتل به زبان های عربی، آذری، روسی، فرانسوی و انگلیسی نیز آشنایی دارند و به صورت ۲۴ ساعته با حضور در بخش پذیرش آماده راهنمایی مهمانان در امور خدماتی هستند. این هتل برای گشت و گذار راحت در شهر خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل ارائه می دهد. برای بازدید از جاذبه ها نیز می توان از خدمات تور و تهیه بلیط هتل مستر برد استفاده کرد.

رستوران هتل


سالن غذاخوری هتل برای سرو صبحانه کاربرد دارد و صبحانه های بوفه همه روزه در ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می شوند که شامل انواع سالادها، محصولات پروتئینی، لبنیات، زیتون و میوه ها هستند. حتی کیک و شیرینی های خانگی نیز در هتل مستر برد طبخ می شوند و می توان به همراه چای یا قهوه میل کرد. در ساعات خاصی نیز می توان با استفاده از خدمات روم سرویس هتل غذای محبوب خود را سفارش داده و در اتاق میل کرد.

فاصله هتل مستر برد استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا بازار ادویه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است