search
menu

هتل Monaco Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Monaco Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل موناکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موناکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Monaco Hotel Istanbul


هتل موناکو، هتلی سه ستاره در قلب شهر استانبول در کشور ترکیه است و به جاهای دیدنی استانبول مانند جاذبه‌های تاریخی، دریا و مراکز خرید نزدیک است. هتل موناکو با ارائه ترکیبی ایده آل از کیفیت بالا و راحتی، بسیار مقرون به صرفه هم است. هتل Monaco Hotel در سال ۲۰۱۲ کاملا بازسازی شده‌است تا با نیازهای به‌روز مسافران هماهنگی داشته باشید و بتواند اقامتی خوش را برای مسافران به ارمغان بیاورد. شهر استانبول دارای جاذبه‌های فراوانی است و مقصدی محبوب برای گردشگران به شمار می‌رود و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛ پس شما هم بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید و اگر برای اقامت، هتل موناکو را انتخاب کنید، نگران نباشید زیرا فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن تا هتل موناکو حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه با ماشین است. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل موناکو حتما از ساحل فلوریا استانبول بازدید کنید زیرا از مشهورترین سواحل استانبول است و می‌توانید ساعاتی را در کنار دریا به تفریح بپردازید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل موناکو


مجموعه ای از امکانات رفاهی و خدماتی با کیفیت بالا برای اقامت خوش و آسوده مسافران در هتل موناکو تعبیه شده‌است تا مسافران از سراسر دنیا با کمبودی مواجه نشوند و خاطراتی خوش را از هتل موناکو به یادگار داشته باشند. امکانات و خدمات هتل Monaco Hotel شامل مواردی هستند از قبیل: لابی شیک با طراحی گیرا و زیبا که امکان صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم در لابی وجود دارد، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضا‌های هتل، رستوران، اتاق جلسه، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، خدمات اتاق، میز خدمات تور برای معرفی و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با تور و تورلیدر مجرب، خدمات بلیط و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل موناکو استفاده کنید تا در تردد خود با مشکلی مواجه نشوید و با آسودگی خیال رفت‌و‌آمد کنید. کارکنان مجرب و ماهر هتل موناکو علاوه بر زبان ترکی و انگلیسی به چندین زبان خارجی دیگر هم صحبت می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل موناکو استانبول به طور کلی ۶۵ اتاق وجود دارد که در انواع مختلفی هستند و تمام جنبه های زیبایی و راحتی را با دکوراسیونی کاملاً مدرن ارائه می دهند. مسافران در اتاق‌های هتل Monaco Hotel می‌توانند اقامتی آسوده را تجربه کنند. اتاق‌های هتل موناکو بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره با یک تخت سینگل، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت تویین و یا اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل. در هر یک از اتاق‌های هتل موناکو به ازای هر فرد بزرگسال می‌تواند یک کودک هم اقامت داشته باشد.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل بسیار خوب و قابل قبولی در اتاق‌های هتل موناکو وجود دارد تا مسافران بدون دغدغه، اقامتی شیرین و راحت را داشته باشند. امکانات اتاق‌های هتل Monaco Hotel شامل این موارد هستند: یخچال، اینترنت رایگان و پرسرعت، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق ‌‌امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلفن، کمد لباس، مبلمان، میز آرایش، صندلی و سیستم هشدار و اطفا حریق.

رستوران هتل


رستورانی بسیار شیک با فضایی دنج و دلنشین در هتل موناکو قرار دارد که در طبقه بالایی هتل است و اطراف آن شیشه‌ای است و می‌توانید چشم‌اندازی زیبا و حیرت‌انگیز از دریا و شهر را ببینید که بسیار چشم‌نواز است. در رستوران هتل موناکو استانبول در کنار همراهان، دوستان و یا خانواده خود در فضایی صمیمی اوقاتی خاطره‌انگیز را بگذرانید و خوراک‌های لذیذی را در وعده صبحانه به صورت بوفه میل کنید و صبحی دل‌انگیز را شروع کنید. قابل ذکر است که در رستوران هتل موناکو می‌توانید شام و یا ناهاری فراموش نشدنی را با خوراک‌های لذیذ و متنوع به صورت منوی کارتی میل کنید و از منظره دریا هم لذت ببرید.

فاصله هتل موناکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید فروم استانبول: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است