search
menu

هتل Misafir Suites 8 Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Misafir Suites 8 Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Misafir Suites 8 Istanbul


هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول، هتلی ۴ ستاره در منطقه معروف و قلب تپنده استانبول، یعنی بی اوغلو است که امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن ها دارد. هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول فاصله کمی تا جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر دارد و مهمانان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یا پای پیاده از بسیاری از آن ها بازدید کنند. خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول برای مهمانانی خوب است که دوست دارند نبض شهر استانبول را به معنای واقعی تجربه کنند و با گشت و گذار در خیابان ها و محله های منحصر به فرد استانبول، زیبایی های آن را کشف نمایند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت دلچسب و راحتی را تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Misafir Suites 8 Istanbul نیز به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول


در هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان (با هزینه)، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه (با هزینه) و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، سوئیت پرس، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول به زبان های انگلیسی، فارسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت ماه عسل، اتاق های دبل یا توئین استاندارد، سوئیت های تریپل سوپریور، جونیور، کینگ با جکوزی و سوئیت دلوکس هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، مدرن و جذاب بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و مدرن اسکاندیناوی چیدمان یافته اند. ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی اتاق ها خاص و آرامش بخش هستند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی همراه با گرمایش از کف پوشش یافته اند و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. سرویس های بهداشتی با سرامیک های مرمری جذاب طراحی شده اند و دارای امکانات لوکس هستند. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و هیچ گونه سر و صدایی از بیرون مهمانان را اذیت نمی کند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل های استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول امکانات ریلکسیشن نظیر ماساژ و جکوزی برای مهامانان در نظر گرفته شده اند تا در اوقات فراغتشان از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند وعده صبحانه غنی و خوشمزه را در رستوران هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول به صورت بوفه ای نوش جان کنند. صبحانه شامل انواع خوراکی ها، نوشیدنی های متنوع است. همچنین، در رستوران شیک هتل، واقع در طبقه همکف و همچنین بار نوشیدنی جات، انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی برای مهمانان آماده و سرو می شوند.

فاصله هتل میسافیر سوئیت ۸ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن استانبول: ۵۷ متر
فاصله تا پاساژ چیچک استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه مدرن استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است